За вкъщи и на път. ... Комплектът се състои от 96 пъзелови елемента с букви с размери 4 / 4 / 0.5 cm и книжка с правила и примери. Поради възможността буквите да се сглобяват една към друга, те лесно се редят върху неравна повърхност или дори в движение. Игрите са по-прости и по-сложни в зависимост от възрастта на участниците. Могат да се играят от двама и повече участници. Всяка буква носи различен брой точки. Играчите се стремят да съберат максимален брой точки, като използват своите елементи в различни комбинации. Няма ограничаващо поле, така че играта може да се развие във всяка посока. Най-често употребяваните думи ... |
|
В тази кутия има над 70 игри и загадки за деца над 7 години. Забавлявайки се, те развиват своята наблюдателност, логика и съобразителност. Картите лесно се изтриват и може да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложения към картите маркер или маркер за бяла дъска. Изтрийте със суха материя. ... |
|
Предизвиква интерес в играчите не само заради желанието за победа, но и възможността за интелектуална изява Събира цялото семейство за интелектуално състезание на думи ... Ако искате да съберете семейството си около масата, но не само по време на хранене, ето забавна и интелектуална причина – да поиграете Скрабъл и то на български. Пригответе се за много смях, но и доста изненади, защото децата често показват неподозирани умения да създават, комбинират и пишат думи. Е, ще има и недоволни, дори сърдити, но това ще помогне на децата да учат как да не губят състезателен дух, дори и да губят. Скрабъл се играе върху дъска, ... |
|
Допълнението "Мореплаватели" може да бъде използвано единствено с базовата игра "Заселниците на Катан", но не и самостоятелно. С помощта на ресурсите „дърво” и „вълна”, заселниците на Катан построяват кораби и потеглят по море. Корабът е готов, отплавайте! Чувате ли порива на вятъра в платната? Очакват ви 8 интересни и напрегнати приключения: Пътувайте към „Нови брегове” Заселвайте „Четирите острова” Изследвайте „Океания” Пресичайки „Пустинния остров”, стигате до острова на „Изгубените предци” търгувате с местните обитатели на „Острова на коприната” На „Острова на пиратите” ще защитавате ... |
|
Допълнението за 5-6 души може да бъде използвано единствено с базовата игра "Заселниците на Катан", но не и самостоятелно. Безстрашни мореплаватели са акостирали по крайбрежието на неизвестен остров, наречен Катан. Жени и мъже от различни племена са първите заселници. Те основават селища, добиват ресурси, строят улици. Селищата прерастват в градове.Разменната търговия на Катан играе важна роля: понякога тухлата е в изобилие, а друг път желязото. Тогава може да разменяте желязо за вълна или тухла за дърво, изцяло според нуждите за строителство. Градовете се разрастват. По-големите племена имат по-голямо ... |
|
Приемете предизвикателството! Станете владетел на Катан! Безстрашни мореплаватели са акостирали по крайбрежието на неизвестен остров, наречен Катан. Жени и мъже от различни племена са първите заселници. Те основават селища, добиват ресурси, строят улици. Селищата прерастват в градове. Разменната търговия на Катан играе важна роля: понякога тухлата е в изобилие, а друг път желязото. Тогава може да разменяте желязо за вълна или тухла за дърво, изцяло според нуждите за строителство. Градовете се разрастват. По-големите племена имат по-голямо влияние. Избухва борба за надмощие! Тези от вас, които умеят най-добре да обмислят, ... |
|
"В цирка" е забавна игра за памет, подходяща не само за деца. Може да се играе от 1 или повече играчи. Играта развива в децата паметта и логическото мислене. Дървената кутия прави играта удобна за съхранение и подходяща за игра навън и при пътуване. Правила: Всички плочки се обръщат с лице надолу. Избират се 2 плочки. Ако са с различни картинки, то и двете отново се обръщат с лице надолу. Ако са с еднакви картинки – оставят се с лице нагоре. И в двата случая се продължава с обръщането на следващата двойка плочки. Целта е да се обърнат всички плочки с картинката нагоре. Когато се играе от няколко играча целта ... |
|
Всяка картина разказва история – коя обаче е истинската твоя история? ... Dixit е чудесна, илюстрирана игра на креативност и познаване, в която основното ти оръжие е въображението. В хода на тази вече доста популярна игра, играчите използват разнообразието на своите разнообразни на детайли карти, за да завоалират връзката между историята си и картата, която са играли. Съперниците им трябва да отгатнат тази карта - познаването обаче е само половината от играта! За да успееш в Dixit, трябва от своя страна да играеш карта, която е свързана с историята, за да заблудиш останалите играчи, че всъщност твоята карта е вярната. Как ... |
|
Европолия за деца е игра за деца от 5 до 10 години и възрастни. В нея могат да участват от 2 до 4 играчи. Европолия Класик е игра на бизнесстратегия и тактика, в която се развиват паметта, вниманието, мисленето и много други полезни качества. В процеса на играта, играчите приватизират различни обекти. Игралното поле, върху което са разположени правоъгълни полета - “Обекти”. Върху тях са посочени цветни индикации с цените и наименованията, таксите за обслужване. Полета със съответните значения “Полиция”, “Шанс”, “Банк”, “Зоопарк”, “Цирк”, “Кино”. В централната част на полето са разположени квадратни полета за играта в ... |
|
"Красива България" е образователна игра, разработена с цел опознаването на нашата Родина. Ние като автори и производители на тази игра сме си поставили амбициозната задача да посеем любов в сърцето на всеки българин, докоснал се до красотата на България. В настоящата игра са включени петдесет географски и исторически забележителности. За тях са разработени карти със снимки и кратки енциклопедични данни на достъпен език. Прекрасните снимки на обектите и енциклопедичните любопитни данни за тях ще Ви накарат да останете учудени, че тези забележителности се намират в нашата Родина. Игралното поле е подробна ... |
|
Образователна игра - четене и писане на букви и думи. Занимателната игра има за цел да подпомогне подготовката на децата от детските градини и на децата, които ще прекрачат за първи път училищния праг. С нейна помощ се осъществява плавен преход от игри към писане и четене на букви и думи. Вниманието им ще бъде приковано в рамките на двадесет дни от интерес и любопитство, а не по задължение. Светите братя Кирил и Методи създават славянската азбука през 863 година и така поставят началото на българската писменост. Всяко дете, когато започва да учи буквите трябва да знае, че ние сме дали писменост на славянските народи и да ... |
|
География История ... Играта е предназначена за деца над 7 години и възрастни. Могат да участват от 2 до 4 играчи. Желателно е да има водещ. Изисква се играчите да имат не само късмет, но и знания. Играта помага на децата, забавлявайки се, да научат интересни факти за градовете в България, а възрастните си припомнят знания, които имат. Подготовка на играта: Преди началото на играта се избира водещ, който ще я ръководи. Ще задава въпросите, проверява отговорите и ще извършва плащания. Всеки играч избира пионка и я поставя на стартова позиция. Картите се нареждат на купчинки, извън игралното поле с лице нагоре. “ ... |