Детският комплект активни карти "Моторика, наблюдателност, асоциация" от "Клевър Бук" е подходящ за подготовка на децата в предучилищна група и 1. клас . В кутията малчуганите ще открият 50 карти със специални упражнения за развитие на моториката, наблюдателността и асоциативното мислене. Чрез игра детето се научи да открива прилики и разлики, ще тренира концентрацията си, ще затвърди знанията си за буквите, сричките и числата. Всяка от картите е с размери 10.5 x 16 cm. В комплекта е включен маркер, с който се нанасят отговорите върху картите, а след това може лесно да се изтрие. ... |
|
Помагало за деца в детската градина. ... Детският комплект активни карти Още умни игри за най-малките от Клевър Бук е подходящ за подготовка на децата в 3. група и предучилищна група на детската градина. В кутията малчуганите ще открият 50 активни карти с различни забавни упражнения за развитие на наблюдателността и логиката. В комплекта е включен и маркер, с който да нанасят отговорите върху картите. Маркерът може да се изтрие лесно, така че те да се използват отново и отново. Играейки с комплекта, децата научават нови неща за формите, пространството, противоположностите, размерите, числата и буквите. Всяка от ... |
|
Къде живее къртицата? А орелът? А кой още живее в гората? ... Комплектът от "Клевър Бук" ще помогне на детето ви по забавен и интересен начин да разбере отговорите на тези въпроси, както и на още много. Той се състои от 15 карти, изработени от дебел картон. Върху тях са илюстрирани 30 картинки, от които то може да сглоби 10 пъзела. Вие може да увеличавате учебната и занимателната стойност на играта с картите, като задавате допълнителни въпроси. Така, малчуганът неусетно ще получи първите си знания за животните и къде живеят те. ... |
|
Подарете си забавление за цялото семейство с комплектът от 2 настолни игри "Не се сърди човече" и "Черен Петър", които са подходящи за малки и големи! Не се сърди човече В играта могат да участват от 2 до 4 играча. Всеки от участниците поставя четирите си пионки в една от звездите със същия цвят. Пръв започва играта, който хвърли зарчето на цифрата 6. Пионките се придвижват напред с толкова хода, колкото показва числото на хвърления зар. Ако по време на играта някой от участниците хвърли шестица - той получава право на още едно хвърляне. Ако в хода на играта пионката на един играч достигне пионката ... |