Ако обичате игрите, развиващи мисълта, логиката и паметта, то магнитното судоку от "Tooky Toy" е точно за вас. То е подходящо за деца над 3-годишна възраст и е с прости правила, но с предизвикателни решения. Със своята удобна форма и магнитни елементи е изключително удобно за игра, навън, по време на пътуване или вкъщи. Судокуто е с изображения на животни от джунглата и се състои от 5 магнитни игрални полета, 9 магнитни животни, метална кутия за съхранение и книжка с правила и инструкции. Целта е да попълните всички полета, без да се повтарят някои от елементите, в същия ред, колони или квадрати. ... |
|
80 въпроса 320 отговора ... Играта изисква играчите да имат не само късмет, но и знания. В играта могат да участват от двама до четирима играчи, като е желателно да има водещ. Целта на всеки играч е да мине през колкото може повече държави (сини кръгчета) и да отговори на повече въпроси и съответно да получи повече пари и жетони. Подготовка за играта: Избира се водещ, който задава въпросите, проверява верността на отговорите и е банкер - ръководи плащанията. Всеки играч избира пионка от даден цвят и я поставя на стартова позиция - жълто кръгче със стрелка. Картите се нареждат извън игралното поле с лице надолу. ... |
|
80 въпроса 320 отговора ... Играта изисква играчите да имат не само късмет, но и знания. В играта могат да участват от двама до четирима играчи, като е желателно да има водещ. Целта на всеки играч е да мине през колкото може повече държави (сини кръгчета) и да отговори на повече въпроси и съответно да получи повече пари и жетони. Подготовка за играта: Избира се водещ, който задава въпросите, проверява верността на отговорите и е банкер - ръководи плащанията. Всеки играч избира пионка от даден цвят и я поставя на стартова позиция - жълто кръгче със стрелка. Картите се нареждат извън игралното поле с лице надолу. ... |
|
Образователна игра - четене и писане на букви и думи. Занимателната игра има за цел да подпомогне подготовката на децата от детските градини и на децата, които ще прекрачат за първи път училищния праг. С нейна помощ се осъществява плавен преход от игри към писане и четене на букви и думи. Вниманието им ще бъде приковано в рамките на двадесет дни от интерес и любопитство, а не по задължение. Светите братя Кирил и Методи създават славянската азбука през 863 година и така поставят началото на българската писменост. Всяко дете, когато започва да учи буквите трябва да знае, че ние сме дали писменост на славянските народи и да ... |
|
В играта са включени 30 от най-разпространените безценни съкровища на нашата родина. Целта на играта е да запознае детето със съкровищата на България. Правила на играта: Преди започване на играта играчите разучават данните за съкровищата и си поставят оценки в приложената таблица. Първият играч избира по кой път да играе - жълтия или червения и взема същия цвят пионка. Раздават се по 15 броя карти на всеки играч. Движението на пионката напред по пътя е според показанията на зарчето. По време на играта се преминава през различни препятствия (точки и звезди) където могат да се печелят карти и да се печелят или губят ... |
|
Всяка картина разказва история – коя обаче е истинската твоя история? ... Dixit е чудесна, илюстрирана игра на креативност и познаване, в която основното ти оръжие е въображението. В хода на тази вече доста популярна игра, играчите използват разнообразието на своите разнообразни на детайли карти, за да завоалират връзката между историята си и картата, която са играли. Съперниците им трябва да отгатнат тази карта - познаването обаче е само половината от играта! За да успееш в Dixit, трябва от своя страна да играеш карта, която е свързана с историята, за да заблудиш останалите играчи, че всъщност твоята карта е вярната. Как ... |
|
50 активни карти + маркер. ... С тези карти децата ще могат да упражняват изписването на цифри, съставянето на задачи и тяхното решаване. В комплекта има над 300 задачи. Всяка карта притежава специално място за оценка от родителя. Комплектът е предназначен за деца от 5 до 7 години. Картите лесно се изтриват и може да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложените маркери в кутията или маркер за бяла дъска . Изтривайте със суха материя. ... |
|
Игра за хора с богато въображение! ... Докато играят на играта "Въображение" на "PlayLand" играчите ще трябва да използват своите асоциативни умения, за да обяснят на останалите различни думи. Играта е подходяща за игра от деца над 5 години. Цел на играта: По време на игра играчите се редуват, като един от тях трябва да обясни дадена дума, а останалите да я познаят. Играта се състои от поле за игра и тестета с карти. Всеки играч ще трябва да изтегли карта с дума и да придвижи дървената си пионка, за разбере какво изразно средство ще трябва да използва, за да покаже дадена дума. Основните варианти са ... |
|
20 игри + пъзел + маркер. ... Комплект карти, създаден специално за най-малките деца - от 2 до 4 години. На лицевата част на картите има 20 картинки и 20 въпроса. На гърба на картите има пъзел, с който децата ще затвърдят знанията си за различните превозни средства. Вие може да увеличавате учебната и занимателната стойност на играта, като задавате допълнителни въпроси. Картите в комплекта са 20, със заоблени ръбове, за да предпазят детските ръчички. Картите лесно се изтриват и могат да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложения в кутията маркер. Изтривайте картите със суха материя. ... |
|
Класическата игра "Не се сърди човече" е разработена от "The Purple Cow" с магнитно игрално поле и пионки, които го правят изключително удобен при пътувания и игра на открито. Игралното поле се сгъва на две, а цветните фигурки имат формата на кръгли магнити. Играта се играе от 2-4 човека. Целта на играта е да бъдеш първия играч, който премества 4-те пионки от един цвят в центъра на игралното поле. Как се играе: Всеки играч има 4 пионки от един и същи цвят. Играчите се редуват в посока на часовниковата стрелка да хвърлят зара. Играчът с най-висок резултат от хвърлянията започва първи. Играчът трябва ... |
|
"Аз уча цветовете" на "Клевър Бук" е образователна игра, която ще помогне на вашето дете да научи четирите основни цвята - син, червен, зелен и жълт, докато се забавлява. Освен това тази игра ще помогне на малчугана да развие своето логическо и асоциативно мислене, наблюдателност и съобразителност. Комплектът се състои от 4 игрални полета и 20 малки диска с различни изображения, които са изработени от твърд картон. Игралните полета са с диаметър ∅ 23.5 cm. ... |
|
Къде живее къртицата? А орелът? А кой още живее в гората? ... Комплектът от "Клевър Бук" ще помогне на детето ви по забавен и интересен начин да разбере отговорите на тези въпроси, както и на още много. Той се състои от 15 карти, изработени от дебел картон. Върху тях са илюстрирани 30 картинки, от които то може да сглоби 10 пъзела. Вие може да увеличавате учебната и занимателната стойност на играта с картите, като задавате допълнителни въпроси. Така, малчуганът неусетно ще получи първите си знания за животните и къде живеят те. ... |