Мемо играта от Gespaensterwald е подходяща за деца над 3-годишна възраст. Комплектът се състои от 36 картонени карти с изобразени на тях различни цветни мандали. В играта могат да се включат от 1 до 4 участника, а времетраенето е около 15 min. Как се играе: Логическата игра може да се играе от няколко дечица, като могат да се включат максимално до 4 участника. Картите се обръщат с картинките надолу, за да не се различават по нищо една от друга. Всеки участник обръща 2 карти една по една и ако изображенията са еднакви, ги взима при себе си и може да тегли отново. В случай обаче, че втората обърната карта не е със ... |
|
Комплектът "Как си ти?" от Бяла лодка е подходящ за деца над 5-годишна възраст. Той се състои от образователни цветни карти за развиване на емоционалната интелигентност на децата. Съдържа 46 карти с емоции, чувства и усещания, 10 карти с въпроси и 5 варианта за игра. Картите са двуезични - на български и английски език. Изработени са от гъвкав ламиниран картон със заоблени краища. Кутията, в която са прибрани има магнитно затваряне за по-голяма сигурност, че няма да се разпилеят при пренасяне. Списъкът с човешките емоции, чувства и усещания е безкраен, именно поради тази причина, картите "Как си ти?" ... |
|
В комплекта има 52 карти с над 100 задачи, които развиват пространственото мислене, подобряват ориентацията и тренират паметта. Включени са упражнения с координатната система, както и любопитни загадки, свързани с наблюдателността и концентрацията. Картите лесно се изтриват и могат да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложения маркер или маркер за бяла дъска. Изтривайте със суха материя. ... |
|
В комплекта има 50 карти с над 100 задачи, които упражняват съобразителността и точността. В част от тях е заложено и време, така че предизвикателството да е по-голямо. Детето намира път през лабиринти, намира прилики и разлики, рашава судоку. Картите лесно се изтриват и могат да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложения маркер или маркер за бяла дъска. Изтривайте със суха материя. ... |