Аз се уча да смятам ... Образователна игра за правилното ориентиране на децата в дебрите на цифрите и четирите аритметични действия. ... |
|
Помагало за деца в детската градина. ... Детският комплект активни карти Още умни игри за най-малките от Клевър Бук е подходящ за подготовка на децата в 3. група и предучилищна група на детската градина. В кутията малчуганите ще открият 50 активни карти с различни забавни упражнения за развитие на наблюдателността и логиката. В комплекта е включен и маркер, с който да нанасят отговорите върху картите. Маркерът може да се изтрие лесно, така че те да се използват отново и отново. Играейки с комплекта, децата научават нови неща за формите, пространството, противоположностите, размерите, числата и буквите. Всяка от ... |
|
"Аз уча превозните средства" на "Клевър Бук" е образователна игра, която ще помогне на малчуганите да научат превозните средства и ще им даде отговор на въпроси като: "Кои превозни средства се движат по земята? А кои летят във въздуха?". Освен това ще развие логическото мислене и наблюдателността на децата. Комплектът се състои от 4 кръгли игрални полета и 20 малки диска на различни превозни средства изработени от твърд картон. Всяко игрално поле е с диаметър ∅ 23.5 cm. ... |
|
Кое дете не иска да е детектив? Тони и Лили го желаят много силно и затова ще се опитат да заслужат званието млад детектив. Тони и Лили трябва да впрегнат цялата си съобразителност и наблюдателност, за да предотвратят престъпленията и да заловят престъпниците Крис и Ана. Решавай загадките с тях! Комплектът активни карти Училище за детективи 2 - В тайнствения замък от Клевър Бук е подходящ за деца от 7 до 10 години. Той се състои от маркер и 50 карти, с които малчуганите ще се впуснат в забавно приключение заедно с героите - Тони, Лили и Виктор. Играчите ще трябва да помогнат на своите герои в разгадаването на много ... |
|
Цел и възможности: В тази интересна игра, чрез виртуално пътешествие, играчите могат да опознаят 28-те области на страната и да получат кратка информация за тях и за забележителностите там. Стремежът към знания и победа ще подтикне играчите да се впуснат в пътешествието и да научат интересна информация. Ще трябва и да отговорят на общи въпроси за страната и да покажат знания, за да спечелят пари. В пътуването си играчите ще срещат изненади и трудности. Но с правилна стратегия и късмет, всеки може да мине през тях и да спечели. Всеки един от участниците трябва да покани и приятели. Играчът, завел на обиколката приятели, ... |
|
География История ... Играта е предназначена за деца над 7 години и възрастни. Могат да участват от 2 до 4 играчи. Желателно е да има водещ. Изисква се играчите да имат не само късмет, но и знания. Играта помага на децата, забавлявайки се, да научат интересни факти за градовете в България, а възрастните си припомнят знания, които имат. Подготовка на играта: Преди началото на играта се избира водещ, който ще я ръководи. Ще задава въпросите, проверява отговорите и ще извършва плащания. Всеки играч избира пионка и я поставя на стартова позиция. Картите се нареждат на купчинки, извън игралното поле с лице нагоре. “ ... |
|
С активните карти "100 игри за деца на път" от Клевър Бук децата ще могат да рисуват, да търсят разлики, да откриват скрити предмети, да играят и учат. Задачите развиват логиката, концентрацията и въображението на малките умници. Картите лесно се изтриват и могат да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложения маркер или маркер за бяла дъска. Изтривайте със суха материя. ... |
|
Къде живее къртицата? А орелът? А кой още живее в гората? ... Комплектът от "Клевър Бук" ще помогне на детето ви по забавен и интересен начин да разбере отговорите на тези въпроси, както и на още много. Той се състои от 15 карти, изработени от дебел картон. Върху тях са илюстрирани 30 картинки, от които то може да сглоби 10 пъзела. Вие може да увеличавате учебната и занимателната стойност на играта с картите, като задавате допълнителни въпроси. Така, малчуганът неусетно ще получи първите си знания за животните и къде живеят те. ... |
|
Забавлявай се с магнитните игри от "The Purple Cow". В комплекта са включени две игри: Морски шах: Играе се от 2 човека. В опаковката има 10 големи магнита. Целта на играта е да се подредят еднакви форми - по хоризонтал, диагонал или вертикал. Всеки играч избира форма, с която да играе - Х или О. Всеки играч поставя своите магнитни форми в квадратчетата с цел да направи линия от три еднакви форми. 4 по ред: Играе се от 2 човека. В опаковката има 22 малки магнита. Целта на играта е да се поставят 4 еднакви по цвят магнитни форми - хоризонтално, вертикално или диагонално. Играчите се редуват при поставянето на ... |
|
50 активни карти + маркер. ... С тези карти децата ще могат да упражняват изписването на цифри, съставянето на задачи и тяхното решаване. В комплекта има над 300 задачи. Всяка карта притежава специално място за оценка от родителя. Комплектът е предназначен за деца от 5 до 7 години. Картите лесно се изтриват и може да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложените маркери в кутията или маркер за бяла дъска. Изтривайте със суха материя. ... |
|
Една игра, две, три... четири... девет, десет - ех, понякога запасът от идеи (и вашият, и този на децата) се изчерпва, нали? Представете си обаче, че в една кутия вкъщи имате побрани 25 различни игри. Е, едно от предложенията на PlayLand ви осигурява точно толкова възможности - 25 различни игри, сред които голям брой класически. Сред игрите в кутията са Дама, 21, Крепост, Бинго, Не се сърди човече, Пехота, Дубъл, различни игри с карти и още много други. Не се нуждаете от допълнителни неща, тъй като в комплекта е включено всичко необходимо за организирането на всяка една от игрите. Има 2 цветни игрални основи, 36 карти, ... |
|
Образователна игра - четене и писане на букви и думи. Занимателната игра има за цел да подпомогне подготовката на децата от детските градини и на децата, които ще прекрачат за първи път училищния праг. С нейна помощ се осъществява плавен преход от игри към писане и четене на букви и думи. Вниманието им ще бъде приковано в рамките на двадесет дни от интерес и любопитство, а не по задължение. Светите братя Кирил и Методи създават славянската азбука през 863 година и така поставят началото на българската писменост. Всяко дете, когато започва да учи буквите трябва да знае, че ние сме дали писменост на славянските народи и да ... |