Магнитната игра "Бинго с животни" от "The Purple Cow" е подходяща за игра както вкъщи, така и навън или по време на пътуване. Играе се от 2 човека. Играта идва при вас в метална кутия. От вътрешната ѝ страна се намира игралното поле. Целта на играта е да бъдеш първият играч, който е направил 2 хоризонтални линии или 1 вертикална линия и е получил БИНГО. Подготовка: Всеки играч избира цвят на магнитчетата и получава една дъска. Правила на играта: Най- младият играч започва пръв и завърта въртящото се колело. След като спре да се върти и сочи към животното, играчът обявява името на животното. ... |
|
Децата познават емоциите, но не винаги могат да ги назовават. Но те забелязват, че ако няма уста и усмивка, очите говорят. И знаят също, че усмивката е щастието, което е под носа ни! Този комплект на "Apli Kids" не само ще донесе на децата приятни емоции, но и ще им помогне да изразяват и назовават чувствата - за да разбират себе си и да зачитат другите. Емоциите буквално имат притегателна сила, защото са изобразени нагледно с магнитчета. Комплектът включва шаблони за подреждане - десет личица, всяко от които с характерно изражение. Всяко лице се състои от три магнитни части, които могат да се разместват. Тук ... |
|
Комплектът се състои от 50 карти и маркер, с който можете да решите ребусите и загадките върху тях. Маркерът се изтрива със суха материя и след това картите могат да бъдат използвани отново. Размерът на всяка една от картите е 15.5 x 10 cm. ... |
|
Проверете своето IQ с различни логически задачи. Главоблъсканиците ще предизвикат концентрацията, въображението и съобразителността ви. С маркера в комплекта можете да напишете правилните отговори върху картите. Картите се почистват със суха материя. Всяка карта е с размери 15.5 x 9.7 cm. ... |
|
Играта е асоциативна и се играе чрез хвърляне на зар, като в зависимост от цвета, който се падне, се попълва пирамидата с карти със съответния тип храна. Цвета на храните е базиран на това, колко често трябва да се ядат те - зелено - често, жълто - понякога, червено - от време на време (рядко). След сглобяване, пирамидата е с размери 67 x 46 cm и заедно с другите неща от комплекта се съхраняват удобно в пластмасово куфарче. Метод на игра и препоръки: Залепете цветните стикери върху страните на зара - 3 зелени, 2 жълти и 1 червен. Подредете пъзела-пирамида. Поставете картите с храна с лицето на горе и ги ... |
|
За вкъщи и на път. ... Комплектът се състои от 96 пъзелови елемента с букви с размери 4 / 4 / 0.5 cm и книжка с правила и примери. Поради възможността буквите да се сглобяват една към друга, те лесно се редят върху неравна повърхност или дори в движение. Игрите са по-прости и по-сложни в зависимост от възрастта на участниците. Могат да се играят от двама и повече участници. Всяка буква носи различен брой точки. Играчите се стремят да съберат максимален брой точки, като използват своите елементи в различни комбинации. Няма ограничаващо поле, така че играта може да се развие във всяка посока. Най-често употребяваните думи ... |
|
Енциклопедия: 36 държави 216 въпроса 864 отговори ... Енциклопедия е игра за възрастни и за деца в училищна възраст. Могат да участват от двама до четирима играчи. Пътувайки по света, чрез играта, ще научите интересни факти за географията, история, традициите и обичаите на различни държави. Ще има изненади по време на вашето пътуване, различни клопки и предизвикателства. Игрално поле, което включва Основно поле и Картата на света, с отбелязани на нея маршрути – ходове в играта. На основното поле се намират: стартовите позиции на играчите и квадратчета – ходове със следните обозначения: “Спонсор”, “Череп”, “ ... |
|
Играта „Картинно домино - азбука” е предназначена за деца от предучилищна възраст и за учениците от I-ви клас на общообразователните училища. Тя съдържа 31 картончета върху които са отпечатани буквените знаци от азбуката, и картинки които им съответстват с първия звук от наименованието на изобразения предмет. Комплектът съдържа и едно празно картонче което би могло да замени загубено или унищожено. Детето може да го възстанови само, като нарисува картинката и буквата от липсващото картонче. С доминото могат да играят едно или повече деца в училище, в детската градина или у дома. Плочите се поставят върху равна повърхност ( ... |
|
Състезателната игра "Риболов" от "Tooky Toy" е изработена от дърво и се състои от основа с нарисувано морско дъно, 2 въдички и фигурки на различни морски обитатели с магнити. Играта ще помогне на малчуганите да развият фината си моторика, да научат морските животни и да се упражняват да броят. Играта е подходяща за деца над 18 месеца и се играе от двама играчи. Целта е да се ловят рибките с помощта на въдиците, като победител е този, който има по-голям "улов". Размерите на основата за игра са 29.5 / 21 / 0.8 cm. ... |
|
Ако се чудите как да научите детето си да познава часовника, то играта "Научи за часовника" на "Thinkle Stars" може да ви бъде много полезна. Тя се състои от 48 пъзелови елемента, които се сортират в 24 двойки. Елементите са с илюстрации, показващи часа в аналогова и дигитална форма. Целта на играта е малчуганът да свърже правилно елементите на дигиталният часовник с съответстващите му елементи на аналогов часовник. След сглобяване всяка двойка е с размери 11.5 x 5.8 cm. ... |
|
В този комплект ще откриете две забавни игри с еднорози. Първата е подобна на популярната Черен Петър. Тук обаче ще използвате дванадесет двойки весели еднорози и един динозавър, който ще влезе в ролята на Черен Петър. Във втората игра задачата ви е да откриете коя карта с текст на коя картинка отговаря. Така ще получите петнадесет епизода от приказката Страната на еднорозите. След това ще трябва да ги подредите така, че да стане една завършена история. ... |
|
Тръгни на околосветско пътешествие с играта на "PlayLand", за да научиш интересни факти за 28 държави. В нея могат да участват от 2 до 4 играчи, като играта е предназначена за деца над 10-годишна възраст. Тя се състои от игрално поле, 4 пионки - фотоапарат, 28 жетона, глобус, 84 игрални карти, 80 карти "банкноти", зарче и книга с въпроси и отговори. Преди началото на играта: Игралното поле представлява карта на света, на която има цифри от 1 до 30, които образуват отделни държави. По краищата на картата се намират ходовете на играчите. Целта е участниците да отговорят на максимален брой въпроси, тъй ... |