Играта "Семейство" на "Djeco" ще научи малчуганите да играят в екип и да си помагат един на друг. Целта на играта е да бъдат събрани 7-те семейства и да се избяга от вълка. Бъдете задружни, играйте в екип и по този начин семействата ще бъдат заедно и ще са спасени от лошия вълк. Пълните правила на играта "Семейство" ще откриете в прикачения файл. ... |
|
Забавлявай се с магнитните игри от "The Purple Cow". Играта е подходяща по време на път. Играе се от 2 човека. Подготовка за игра: Всеки играч взима една част от металната кутия, половината от бомбите и флот от 5 кораба. Върху игралното поле на всечи играч има малка решетка "Моите кораби", където се разполага собствения флот и голяма решетка "Вражески кораби" - мястото, където се опитвате да намерите флота на другия играч. Първо разположете собствения си флот в малката решетка. Може да позиционирате корабите си хоризонтално или вертикално, но не и по диагонал. Корабите не могат да заемат ... |
|
20 игри + пъзел + маркер. ... Комплект карти, създаден специално за най-малките деца - от 2 до 4 години. На лицевата част на картите има 20 картинки и 20 въпроса. На гърба на картите има пъзел, с който децата ще затвърдят знанията си за различните превозни средства. Вие може да увеличавате учебната и занимателната стойност на играта, като задавате допълнителни въпроси. Картите в комплекта са 20, със заоблени ръбове, за да предпазят детските ръчички. Картите лесно се изтриват и могат да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложения в кутията маркер. Изтривайте картите със суха материя. ... |
|
Комплектът се състои от 50 карти и маркер, с който можете да решите ребусите и загадките върху тях. Маркерът се изтрива със суха материя и след това картите могат да бъдат използвани отново. Размерът на всяка една от картите е 15.5 x 10 cm. ... |
|
Играта "От умен по-умен" може да се играе с до 4 участници, един от тях трябва да бъде господар на машината-главоблъсканица. Само той има право да мести ръчката и да разбърква темите и буквите. След като се падне определена тема и буква, всички играчи трябва да си намислят по една дума с тази буква и да хвърлят топче в купата, намираща се в горната част на играта. Играчът, чието топче попадне най-отдолу, трябва да отговори в рамките на 3 s. Победител в играта е този играч, който пръв даде 6 верни отговора. Пълните правила на играта "От умен по-умен" може да намерите в приложените инструкции. ... |
|
С активните карти "100 игри за деца на път" от Клевър Бук децата ще могат да рисуват, да търсят разлики, да откриват скрити предмети, да играят и учат. Задачите развиват логиката, концентрацията и въображението на малките умници. Картите лесно се изтриват и могат да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложения маркер или маркер за бяла дъска. Изтривайте със суха материя. ... |
|
Кой казва, че ученето е скучно? То може да бъде приятно и забавно като всяка друга игра. Запомни лесно буквите с помощта на различни загадки и упражнения. Пишеш и изтриваш. И всеки път е по-забавно! Комплектът е предназначен за малките деца от подготвителен и първи клас в училищата. Съдържа 54 карти за писане и рисуване върху тях с възможност за изтриване; има включен и маркер за писане върху бяла дъска (white board marker), който се използва за писане или рисуване върху картите. Картите се почистват с мокра/суха кърпа или салфетка. ... |
|
Европолия Класик е игра за деца над 10 години и възрастни. В нея могат да участват от 2 до 4 играчи. Европолия Класик е игра на бизнесстратегия и тактика, в която се развиват паметта, вниманието, мисленето и много други полезни качества. В процеса на игата, играчите приватизират различни обекти и с помощта на получените траншове от Евробанката инвестират в тях. Игралното поле, върху което са разположени правоъгълни полета - “Обекти”. Върху тях са посочени цветни индикации с цените и наименованията, таксите за обслужване. Полета със съответните значения “Интерпол”, “Шанс”, “Банк”, “Съд”, “Затвор”. В централната част на ... |
|
Комплектът игри включва: Пепеляшка Хищникът Точно попадение Людо Монета Затвори цифрите Касичка Шестица Седмица Осмица Деветка Фофан Седмица Асо Сико Вярваш - Не вярваш Бонжур мадам Късметлия 101 Бинго със зар Залог ... |
|
Малкото дете вече е пораснало, знае да говори добре, разбира всичко, което казват възрастните около него, но иска да узнае повече за света, който го заобикаля. Затова трябва да се научи да чете - необятният свят на книгите със своята мъдрост и вълшебство застава пред малкия човек и чака да му се представи. Да се научиш да четеш не е лесно - трябва да знаеш буквите, след това да разбереш как да ги сливаш, за да изговаряш гладко всяка написан дума. В този момент ще помогнат картите, които сме подготвили за децата, желаещи по-бързо да се научат да четат. Образователната игра "Думи в срички" от "Авис-БГ" ... |
|
В играта са включени 30 от най-разпространените безценни съкровища на нашата родина. Целта на играта е да запознае детето със съкровищата на България. Правила на играта: Преди започване на играта играчите разучават данните за съкровищата и си поставят оценки в приложената таблица. Първият играч избира по кой път да играе - жълтия или червения и взема същия цвят пионка. Раздават се по 15 броя карти на всеки играч. Движението на пионката напред по пътя е според показанията на зарчето. По време на играта се преминава през различни препятствия (точки и звезди) където могат да се печелят карти и да се печелят или губят ... |
|
Образователна игра - четене и писане на букви и думи. Занимателната игра има за цел да подпомогне подготовката на децата от детските градини и на децата, които ще прекрачат за първи път училищния праг. С нейна помощ се осъществява плавен преход от игри към писане и четене на букви и думи. Вниманието им ще бъде приковано в рамките на двадесет дни от интерес и любопитство, а не по задължение. Светите братя Кирил и Методи създават славянската азбука през 863 година и така поставят началото на българската писменост. Всяко дете, когато започва да учи буквите трябва да знае, че ние сме дали писменост на славянските народи и да ... |