Имало едно време... ... Открийте магията на класическата приказка "Джак и бобеното стебло" с този динамичен комплект, който ще накара мозъка ви да се размърда. Можете ли да помогнете на Джак да се изкатери по бобеното стебло до замъка в облаците? Спускайте пъзеловите елементи по рамката така, че да съвпадат със стълбата, по която Джак се изкачва. Но внимавайте, елементите ще се въртят, докато падат надолу! Комплектът от "SmartGames" съдържа двустранни пъзелови елементи, рамка за редене - стълба, замък, книжка с 60 предизвикателства и книжка с илюстрации, разказваща историята на Джак и бобеното стебло ... |
|
Мемо играта на Galt ще забавлява вас и вашето дете с часове. Комплектът съдържа 120 броя карти с 60 еднакви картинки, изобразяващи различни фигури. Мемо игрите имат за цел да развиват детската памет и координация. Размерът на картите е 5.5 х 5.5 cm. Правила на играта Картите се разбъркват с лицето надолу и се подреждат максимално равно. Детето трябва да ги обръща една по една, като връща обратно картинката с лице надолу. Когато открие картинка на фигурка, която вече е видяло, трябва да се опита да разпознае коя е повтарящата се карта, която вече е била обърната. Когато не успее да познае, и двете карти се обръщат ... |
|
Тренирайте своята логическа мисъл със забавната играта "Mental Blox" на "Learning Resources". Тя е подходяща за деца над 5-годишна възраст. Комплектът се състои от 20 различни по форма и цвят фигури, които трябва да бъдат подредени по определен начин. В кутията ще намерите и 20 картички с нарисувани подредби - по тях трябва да се води детето Ви, когато си играе с фигурките. Част от подредбите са лесни, а други са наистина трудни - на два или три "етажа". Картичките помагат на детето да повтори вече нарисувана подредба, но винаги може да си измисли и своя собствена, подобна на показаните. ... |
|
Тествайте своята сръчност с играта "Лавина от плодове" от "Learning Resources"! Тя е подходяща за деца на 3-годишна възраст и включва игрално поле, 40 цветни плодчета, 2 пинсети, въртележка и инструкции. В нея могат да се включат двама участника, а времетраенето зависи от това доколко сте прецизни в изпълнението ѝ. Задачката на е проста - двамата участници избират своя цвят пинсети, подреждат плодчетата на щайгата - игрално поле и могат да хвърлят зарче за да се определи кой започва пръв. Въртележката има изобразени 5 цвята, 2 цифри и звездичка. Спрямо това на кой сектор се спре стрелката, такъв ... |
|
Магнитният танграм от "Tooky Toy" е създаден по модел на древната китайска игра "Танграм". Играта е подходяща за деца над 3-годишна възраст и се състои от кутия за съхранение, 7 цветни тани шаблони с предизвикателства и книжка с инструкции. Целта на играта е да се наредят различни фигури, които се определят чрез изтегляне на шаблон по желание. Таните се редят, така че да не се застъпват. ... |
|
Ако искаш истински да предизвикаш мозъчните си клетки, играта "Тетрис" от "Tooky Toy" е точно за теб! Комплектът се състои от 10 шаблона с предизвикателства, елементи във формата на тетрис фигурки за подреждане и книжка с предизвикателства и техните решения. Тетрис фигурките са изработени от дърво, боядисано с безвредни бои на водна основа. Играта е подходяща за деца над 3-годишна възраст и в нея може да се включи 1 участник. Можеш ли да поставиш всички тетрис фигурки, така че да си съвпадат? Тествай логическото си мислене и разбери! ... |
|
Поиграй си с цветовете, докато придвижваш дървените елементи по специално направените за тях улейчетата в забавният лабиринт. Подреждай ги в произволна върволица или следвай някой от 12-те картички с образци, които са включени в комплекта. Те ще те научат да разпознаваш цветовете и да следваш различните извивки по играта, която е двулицева. Преценявайки коя част къде да поставиш и как да комбинираш еднаквите части, ще развиеш логическото си мислене и фините моторни умения на пръстите. Има включени инструкции и примерни задачки с различни степени на трудност. ... |
|
Играта учи децата да са внимателни: едновременно да съставят думи да смятат точки и да не забравят да ги отбележат след всяка съставена дума ... Играта е предназначена за деца в предучилищна възраст, които създават и развиват своето умения да съставят думи. Задължително е присъствието на възрастен. Всеки квадрат, върху който се слагат жетоните носи точки: червен - 3 точки зелен - 2 точки син - 1 точка Преди началото на играта, жетоните се подреждат извън игралното поле с лице нагоре. Играта започва най-малкия по възраст участник. Той избира жетони с букви, с които да изпише името си върху сините квадрати в ... |
|
Образователна игра - четене и писане на букви и думи. Занимателната игра има за цел да подпомогне подготовката на децата от детските градини и на децата, които ще прекрачат за първи път училищния праг. С нейна помощ се осъществява плавен преход от игри към писане и четене на букви и думи. Вниманието им ще бъде приковано в рамките на двадесет дни от интерес и любопитство, а не по задължение. Светите братя Кирил и Методи създават славянската азбука през 863 година и така поставят началото на българската писменост. Всяко дете, когато започва да учи буквите трябва да знае, че ние сме дали писменост на славянските народи и да ... |
|
В играта са включени 50 от най-разпространените видове растения, вкусни плодове, зеленчуци, красиви цветя и омайни билки. Намерили са място и дърветата от нашите прекрасни планини и полските култури от златните ни поля. За всеки вид има карта със снимка и данни, разработени на достъпен за децата език. С тази игра децата ще опознаят и обикнат красивата ни природа и ще натрупат знания за нейната растителност. Правила на играта: Преди започване на играта играчите разучават данните за растенията и си поставят оценки в приложената таблица. Първият играч избира по кой път да играе - жълтия или червения и взема същия цвят ... |
|
Трябва да бъдеш бърз и да се концентрираш! Първият, който открие илюстрациите от неговите карти в голямата карта трябва да я сложи на масата бързо като светкавица! ... |
|
Подготовка за играта: Преди началото се избира водещ, който ще ръководи играта и помага на играчите. Всеки играч избира пионка и я поставя на стартова позиция. Картите "папагал" и "пират" остават при водещия. Те се нареждат в две купчинки, извън игралното поле, с лице нагоре. Начало на играта: Играчите хвърлят зара и който хвърли най-голямо число, пръв започва играта. Всеки играч хвърля зара и според това, което показва, придвижва своята пионка в посока, обратна на часовниковата стрелка. При попадане на ход "сандък", играчът тегли горната карта от купчината с карти"папагал". Ако ... |