Образователна игра - четене и писане на букви и думи. Занимателната игра има за цел да подпомогне подготовката на децата от детските градини и на децата, които ще прекрачат за първи път училищния праг. С нейна помощ се осъществява плавен преход от игри към писане и четене на букви и думи. Вниманието им ще бъде приковано в рамките на двадесет дни от интерес и любопитство, а не по задължение. Светите братя Кирил и Методи създават славянската азбука през 863 година и така поставят началото на българската писменост. Всяко дете, когато започва да учи буквите трябва да знае, че ние сме дали писменост на славянските народи и да ... |
|
Активност на път, през лятото, в свободното време! Игра за малкото дете, но и за цялото семейство! Пишеш и изтриваш. И всеки път е по-забавно! Използвайте маркера, включен в комплекта. Картите се почистват с мокра/суха кърпа или салфетка. ... |
|
Комплектът е част от серията Carotina Super Bip , където ще откриете още образователни игри. ... Комплектът Лаборатория 10 игри на Lisciani Giochi съдържа различни образователни и увлекателни игри, чрез които децата ще играят и учат едновременно. А игрите ще са още по-интересни благодарение на специфичните компоненти, с които се играят. Сред тях ще откриете магическа химикалка с формата на Морков, която свети и говори, сензорен пъзел Влакче с животни, сензорен пъзел Автобус с цифри, 24 сензорни мемо карти във формата на автомобили и сензорен плакат Моят първи речник. Мемо картите и плакатът с азбуката спомагат за ... |
|
Комплектът "Мемори карти: Къде съм?" от "Клевър Бук" е с образователен характер и ще помогне на децата по-лесно да научат посоките, местоположенията и предлозите - под, над, пред, зад, ляво, дясно. С мемори картите могат да се играят 2 игри - "Групиране по животни" и "Групиране по предлози". Играта с комплекта е подходяща за деца от 1 до 4 години, като игрите могат да се играят както самостоятелно, така и от 4 деца. ... |
|
50 изтриваеми карти за интелигентни деца! Пишеш и изтриваш. И всеки път е по-забавно! Комплектът образователни карти на издателство Златното пате предлага голямо разнообразие от задачи, така че да не омръзват на детето. Картите помагат на малчугана да изгради ориентация за триизмерни форми, развиват логическото му мислене, неговата наблюдателност, въображение и съобразителност. Приложените отговори на всички задачи позволяват на детето да се занимава напълно самостоятелно. Задачите в картите са внимателно подбрани за посочената възраст. ... |
|
В комплекта има 52 карти с над 100 задачи, които развиват пространственото мислене, подобряват ориентацията и тренират паметта. Включени са упражнения с координатната система, както и любопитни загадки, свързани с наблюдателността и концентрацията. Картите лесно се изтриват и могат да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложения маркер или маркер за бяла дъска. Изтривайте със суха материя. ... |
|
Ако на вашия малчуган му е скучно, то играта от Клевър Бук ще бъде чудесна за него. Тя се състои от карти с множество занимания като судоку, морски шах, билярд на хартия и много други. Към комплекта е включен и маркер, с който детето ще може да попълва картите. Ако малчуганът даде грешен отговор или пък иска да го смени, няма страшно. Картите се почистват изключително лесно с помощта на суха кърпа и могат да се ползват многократно. ... |
|
Комплектът "Празник на буквите" на издателство "Ина" включва образователна книжка. В децата ще открият различни упражнения и задачи посветени на всяка буква от азбуката. Благодарение на тях малчуганите ще могат да научат по-лесно азбуката и как да различават както печатните и ръкописните букви, така и малките и големите букви една от друга. А за да може ученето да е още по-забавно, в книжката са включени и страници със стикери. Освен това комплектът пристига с 55 образователни карти и правила за 11 различни игри с тях. Всяка от картите е двустранна - от едната страна има буква и дума, която започва с ... |
|
Класическата игра "Не се сърди човече" е разработена от "The Purple Cow" с магнитно игрално поле и пионки, които го правят изключително удобен при пътувания и игра на открито. Игралното поле се сгъва на две, а цветните фигурки имат формата на кръгли магнити. Играта се играе от 2-4 човека. Целта на играта е да бъдеш първия играч, който премества 4-те пионки от един цвят в центъра на игралното поле. Как се играе: Всеки играч има 4 пионки от един и същи цвят. Играчите се редуват в посока на часовниковата стрелка да хвърлят зара. Играчът с най-висок резултат от хвърлянията започва първи. Играчът трябва ... |
|
Предизвиква интерес в играчите не само заради желанието за победа, но и възможността за интелектуална изява Събира цялото семейство за интелектуално състезание на думи ... Ако искате да съберете семейството си около масата, но не само по време на хранене, ето забавна и интелектуална причина – да поиграете Скрабъл и то на български. Пригответе се за много смях, но и доста изненади, защото децата често показват неподозирани умения да създават, комбинират и пишат думи. Е, ще има и недоволни, дори сърдити, но това ще помогне на децата да учат как да не губят състезателен дух, дори и да губят. Скрабъл се играе върху дъска, ... |
|
"Аз уча превозните средства" на "Клевър Бук" е образователна игра, която ще помогне на малчуганите да научат превозните средства и ще им даде отговор на въпроси като: "Кои превозни средства се движат по земята? А кои летят във въздуха?". Освен това ще развие логическото мислене и наблюдателността на децата. Комплектът се състои от 4 кръгли игрални полета и 20 малки диска на различни превозни средства изработени от твърд картон. Всяко игрално поле е с диаметър ∅ 23.5 cm. ... |
|
Целта на играта е закупуването или наемането, или продажба на имущество по най-изгодния възможен начин, така че един от играчите да стане най-богат и следователно придобие монопол. Потегляйки от отправната точка всеки играч придвижва жетона си около таблото в съответствие с резултата от хвърлянето на заровете. Когато жетонът на един играч спре на квадратче, което не принадлежи на друг играч, той може да го купи от банката, в противен случай това място се обявява на търг и го взема печелещият търга. Целта на закупуването на мястото е собственикът да събира наем от играчите, чиито жетони спират там. Цената на наемите ... |