Комплектът включва пет логически 3D пъзела, изработени от дърво и метал, от серията "Great Minds". Сред тях ще откриете звездата на Йохан Кеплер, хвърчилото на Бенджамин Франклин, светещия елемент на Томас Едисон, магнитните полета на Майкъл Фарадей и траверсите на Робърт Стивънсън. Целта на всеки един от тях е да успеете да го разглобите и сглобите отново. Включените логически 3D пъзели има приблизителна височина от 5 cm. Опаковани са в красива кутийка, подходяща за стилен подарък. ... |
|
"Мамо, тате, какво означава този знак? А следващият?" Това са въпроси, които всяко дете задава, докато пътува с родителите си. Нека използваме това негово любопитство, за да го научим какво трябва и какво не трябва да прави, за да е в безопасност на улицата. Пишеш и изтриваш. И всеки път е по-забавно! Използвайте маркера, включен в комплекта. Картите се почистват с мокра/суха кърпа или салфетка, които не са включени в комплекта. ... |
|
По света живеят повече от 3 милиона различни видове животни. Тази игра ще Ви запознае със 100 от най-интересните от и забележителни тях. Играта включва ценни данни и снимки и за най-различни видове животни - от малкото колибри до големия слон. Вие ще видите и научите удивителни неща за тях. Правила на играта: За да придобие право на участие състезателят е желателно да се е запознал с информацията, която носи всяка от стоте карти. Раздават се по равен карти на всеки играч. Редът, по който ще играят състезателите се определя с хвърляне на зарчето. По реда на класирането за място играчите си избират по кой от четирите ... |
|
Подготовка за играта: Преди началото се избира водещ, който ще ръководи играта и помага на играчите. Всеки играч избира пионка и я поставя на стартова позиция. Картите "папагал" и "пират" остават при водещия. Те се нареждат в две купчинки, извън игралното поле, с лице нагоре. Начало на играта: Играчите хвърлят зара и който хвърли най-голямо число, пръв започва играта. Всеки играч хвърля зара и според това, което показва, придвижва своята пионка в посока, обратна на часовниковата стрелка. При попадане на ход "сандък", играчът тегли горната карта от купчината с карти"папагал". Ако ... |
|
Играта учи децата да са внимателни: едновременно да съставят думи да смятат точки и да не забравят да ги отбележат след всяка съставена дума ... Играта е предназначена за деца в предучилищна възраст, които създават и развиват своето умения да съставят думи. Задължително е присъствието на възрастен. Всеки квадрат, върху който се слагат жетоните носи точки: червен - 3 точки зелен - 2 точки син - 1 точка Преди началото на играта, жетоните се подреждат извън игралното поле с лице нагоре. Играта започва най-малкия по възраст участник. Той избира жетони с букви, с които да изпише името си върху сините квадрати в ... |
|
52 забавни карти за игра ... "Смях карти" са по-различни - те са за цялото семейство - от най-малките до най-големите. Играта осигурява часове забавления и весел кикот. В кутийката ще намерите 52 карти с животни, както и много забавни игри за цялото семейство. Игри, които познаваме от нашето детство – опитали сме се да си ги припомним, като малко сме ги променили. Ако вие се сещате за още – споделете! Правила на играта: Картите се раздават между участниците, като остават пред тях на купчинки с лицето надолу. Първият участник тегли най-горната карта от своята купчинка и я обръща, следващият прави същото и ... |
|
Европолия България е игра за деца над 10 години и възрастни. В нея могат да участват от 2 до 4 играчи. Европолия България е игра на бизнес стратегия и тактика, в която се развиват паметта, вниманието, мисленето и много други полезни качества. В процеса на играта, играчите приватизират различни обекти, а с помощта на получените траншове от Евробанката инвестират в тях. Съдържание: Игрално поле, върху което са разположени правоъгълни полета - “Обекти”. Върху тях са посочени цветни индикатори с цените и наименованията, таксите за обслужване. Това са полета като “Интерпол”, “Шанс”, “Банка”, “Съд”, “Затвор” и “Поща”. В ... |
|
В тази кутия има над 70 игри и загадки за деца над 7 години. Забавлявайки се, те развиват своята наблюдателност, логика и съобразителност. Картите лесно се изтриват и може да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложения към картите маркер или маркер за бяла дъска. Изтрийте със суха материя. ... |
|
Комплектът от "Славена" се състои от двустранно игрално поле с размери 24 x 24 cm, 16 пионки разделени по 4 от цвят, 18 пулчета разделени на 9 от цвят и зар. Не се сърди човече В играта вземат участие от 2 до 4 играча. Всеки от участниците поставя четирите си пионки в една от звездите със същия цвят. Пръв започва играта, който хвърли със зарчето числото 6. Пионките се придвижват напред с толкова места, колкото показва хвърленият зар. Ако по време на играта някой от участниците хвърли шестица - той получава право на още едно хвърляне. Ако в хода на играта пионката на един играч достигне пионката на друг играч ( ... |
|
С активните карти "100 игри за деца на път" от Клевър Бук децата ще могат да рисуват, да търсят разлики, да откриват скрити предмети, да играят и учат. Задачите развиват логиката, концентрацията и въображението на малките умници. Картите лесно се изтриват и могат да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложения маркер или маркер за бяла дъска. Изтривайте със суха материя. ... |
|
Подарете си забавление за цялото семейство с комплектът от 2 настолни игри "Не се сърди човече" и "Черен Петър", които са подходящи за малки и големи! Не се сърди човече В играта могат да участват от 2 до 4 играча. Всеки от участниците поставя четирите си пионки в една от звездите със същия цвят. Пръв започва играта, който хвърли зарчето на цифрата 6. Пионките се придвижват напред с толкова хода, колкото показва числото на хвърления зар. Ако по време на играта някой от участниците хвърли шестица - той получава право на още едно хвърляне. Ако в хода на играта пионката на един играч достигне пионката ... |
|
"Игра на думи" е разработена от "The Purple Cow" и е чудесен начин да прекарате повече време с цялото семейство! Играе се от 2 до 5 човека. Целта на играта е да станеш първия играч, събрал 10 магнитни точки. Всяка точка се дава ако си най-бързият отговорил преди останалите играчи. Започва играта: Всеки играч избира цвят. Един играч трябва да е отговорен за Колелото, а друг за Таблото с точки. Как се играе: Най-малкият играч започва първи. Играта продължава по часовниковата стрелка. Първият играч започва да изброява буквите от азбуката, като казва "А" на глас, а останалите букви наум, ... |