50 изтриваеми карти за интелигентни деца! Пишеш и изтриваш. И всеки път е по-забавно! Комплектът образователни карти на издателство Златното пате предлага голямо разнообразие от задачи, така че да не омръзват на детето. Картите помагат на малчугана да изгради ориентация за триизмерни форми, развиват логическото му мислене, неговата наблюдателност, въображение и съобразителност. Приложените отговори на всички задачи позволяват на детето да се занимава напълно самостоятелно. Задачите в картите са внимателно подбрани за посочената възраст. ... |
|
50 активни карти + маркер. ... С тези карти децата могат да се упражняват в писането на букви, срички и думи. С първите картинки те ще си припомнят гласните, а в следващите ще започнат да изписват цялата азбука. Всяка карта притежава специално място за оценка от родителя. Комплектът е предназначен за деца от 5 до 7 години. Картите лесно се изтриват и може да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложените маркери в кутията или маркер за бяла дъска. Изтривайте със суха материя. ... |
|
Впуснете се във вълнуващо пиратско приключение с играта "Катан за деца" на "Intelligames". Отплавайте с пиратски кораб и открийте островите на Катан, където да построите своите пиратски лагери. За тази цел ще са ви необходими ресурси като дърва, ананаси, саби и злато. Затова подберете умело местата, на които да позиционирате лагерите си и бързо ще се сдобиете с нужните суровини, с които да построите останалите. Но бъдете внимателни, защото подлият Капитан Грабчо дебне отвсякъде, готов да създава проблеми и да ви пречи. Играта е подходяща за деца над 6-годишна възраст, като в нея могат да участват от 2 ... |
|
Помагало за деца в детската градина. ... Детският комплект активни карти Още умни игри за най-малките от Клевър Бук е подходящ за подготовка на децата в 3. група и предучилищна група на детската градина. В кутията малчуганите ще открият 50 активни карти с различни забавни упражнения за развитие на наблюдателността и логиката. В комплекта е включен и маркер, с който да нанасят отговорите върху картите. Маркерът може да се изтрие лесно, така че те да се използват отново и отново. Играейки с комплекта, децата научават нови неща за формите, пространството, противоположностите, размерите, числата и буквите. Всяка от ... |
|
Детският комплект активни карти "Логика, въображение, концентрация" от "Клевър Бук" е подходящ за подготовка на децата в предучилищна група и 1. клас. В кутията малчуганите ще открият 50 карти със специални упражнения за развитие на наблюдателността, паметта и концентрацията. Освен това, докато играят децата ще развият своята логика и съобразителност, да разпознават емоциите и да разказват истории. По този начин те ще затвърдят знанията си за буквите, числата и формите. Всяка от картите е с размери 10.5 x 16 cm. В комплекта е включен маркер, с който се нанасят отговорите върху картите, а след това ... |
|
Детският комплект активни карти "Умни игри за най-малките" от "Клевър Бук" е подходящ за подготовка на децата в 3. група и предучилищна група на детската градина. В кутията малчуганите ще открият 50 активни карти със специални упражнения за развитие на наблюдателността и логиката. В комплекта е включен и маркер, с който да нанасят отговорите върху картите. Маркерът може да се изтрие лесно, така че те да се използват отново и отново. Играейки с комплекта, децата научават нови неща за формите, пространството, буквите и числата. Всяка от картите е с размери 10.5 x 16 cm. ... |
|
Да се изправи пред едно от стоте предизвикателства на играта, подреждайки цветна картинка и в същото време да упражнява своите логически умения - това ще може всяко дете докато играе на играта "Цветен код" на "SmartGames". Играта се състои от книжка със 100 различни картинки. От детето, което играе на нея се изисква да си избере една от тях и да я пресъздаде. Но това няма да се случи като я прерисува или оцвети, а по един по-нестандартен и забавен начин. На разположение малчуганът ще има специална поставка и 18 елемента за подреждане. В какво се крие "магията" на играта? Именно в различните ... |
|
Кой ще спаси зебрата от нещастната ѝ съдба! Играта - Бесеница от "The Purple Cow" се играе от 2 или повече човека. Единият играч трябва да бъде "екзекутора", а другия играч трябва да познае думата. Как се играе: Първият играч избира една дума (или кратка фраза до 3 думи) и поставя празни бели магнити за всяка буква в полето от металната кутия "Разпознати букви". Отделните думи трябва да се разделят с по-голямо разстояние една от друга или да се разположат на отделни редове. Останалите играчи се редуват да познават буквите от думата. Ако има позната буква в думата, то първия играч ... |
|
Класическата игра "Не се сърди човече" е разработена от "The Purple Cow" с магнитно игрално поле и пионки, които го правят изключително удобен при пътувания и игра на открито. Игралното поле се сгъва на две, а цветните фигурки имат формата на кръгли магнити. Играта се играе от 2-4 човека. Целта на играта е да бъдеш първия играч, който премества 4-те пионки от един цвят в центъра на игралното поле. Как се играе: Всеки играч има 4 пионки от един и същи цвят. Играчите се редуват в посока на часовниковата стрелка да хвърлят зара. Играчът с най-висок резултат от хвърлянията започва първи. Играчът трябва ... |
|
Комплектът се състои от 50 карти и маркер, с който можете да решите ребусите и загадките върху тях. Маркерът се изтрива със суха материя и след това картите могат да бъдат използвани отново. Размерът на всяка една от картите е 15.5 x 10 cm. ... |
|
50 изтриваеми карти с маркер. ... В кутията има 100 кръстословици и над 500 думи за отгатване. Децата ще могат да играят, пишат и учат частите на тялото, дните от седмицата, месеците и още много други. Използвайте приложения в комплекта маркер, за да напишете отговора върху изтриваемите карти. Изтриването става със суха материя. ... |
|
Игра за хора с богато въображение! ... Докато играят на играта "Въображение" на "PlayLand" играчите ще трябва да използват своите асоциативни умения, за да обяснят на останалите различни думи. Играта е подходяща за игра от деца над 5 години. Цел на играта: По време на игра играчите се редуват, като един от тях трябва да обясни дадена дума, а останалите да я познаят. Играта се състои от поле за игра и тестета с карти. Всеки играч ще трябва да изтегли карта с дума и да придвижи дървената си пионка, за разбере какво изразно средство ще трябва да използва, за да покаже дадена дума. Основните варианти са ... |