Играта "Нарисувай анимационен герой" от "Мармот" е създадена от илюстратора Георги Грънчаров и се състои от 50 карти с изобразени на тях "лица", "усти", "очи", "тела", "ръце", "крака" и "носове". Тя е предназначена за деца над 3-годишна възраст и може да се играе самостоятелно или от група деца. Подходяща е за малчугани, които обичат да творят и да се забавляват. Дава възможност за над 10 хиляди комбинации от различни анимационни герои. Играта развива креативността, логиката, пространственото мислене и идентичността на децата. ... |
|
Комплектът активни карти "Играя и уча с буквите" от "Клевър Бук" е подходящ за деца от 3 до 5 години. Той се състои от маркер и 50 карти, които съдържат различни логически задачи и игри свързани с буквите и тяхното изписване. Освен това по време на игра децата ще затвърдят знанията си, ще стимулират паметта и съобразителността си. Всяка от картите е с размери 11.5 x 16 cm. ... |
|
С образователната игра "Светът" на "BrainBox" ще имаш възможността да тренираш паметта си. Провери какво може да запомниш за интервал от 10 или 20 секунди! Играта се състои от 71 карти, пясъчен часовник и зарче. Подходяща е за деца над 8-годишна възраст, като в нея могат да участват един или повече играчи. Но всеки знае, че колкото повече са играчите, толкова по забавна става играта! Е, провери знанията си и събери възможно най-много карти за 10 минути. Правила на играта: Играта започва най-малкият участник, като останалите се редуват по посока на часовниковата стрелка. На масата се подреждат ... |
|
Класическата разноцветна "Дженга" от "Lelin Toys" се състои от 55 дървени блокчета и зарче със същите цветове. Играе се лесно - първо се подреждат блокчетата по цветове едно над друго по три, като във всеки ред елементите трябва да са перпендикулярни на предния. След това играчите се редуват да хвърлят зарчето и да извадят внимателно блокче със същия цвят и да го сложат най-отгоре. Целта на играта е кулата да се построи колкото се може по-висока. Губи играчът, който я бутне. Дървените блокчета са с приблизителни размери 7.5 / 1.5 / 2.5 cm и са 55 елемента - за играта са нужни 54, но комплектът ... |
|
Класическата игра "Не се сърди човече" е разработена от "The Purple Cow" с магнитно игрално поле и пионки, които го правят изключително удобен при пътувания и игра на открито. Игралното поле се сгъва на две, а цветните фигурки имат формата на кръгли магнити. Играта се играе от 2-4 човека. Целта на играта е да бъдеш първия играч, който премества 4-те пионки от един цвят в центъра на игралното поле. Как се играе: Всеки играч има 4 пионки от един и същи цвят. Играчите се редуват в посока на часовниковата стрелка да хвърлят зара. Играчът с най-висок резултат от хвърлянията започва първи. Играчът трябва ... |
|
50 активни карти + маркер. ... С тези карти децата ще могат да упражняват изписването на цифри, съставянето на задачи и тяхното решаване. В комплекта има над 300 задачи. Всяка карта притежава специално място за оценка от родителя. Комплектът е предназначен за деца от 5 до 7 години. Картите лесно се изтриват и може да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложените маркери в кутията или маркер за бяла дъска. Изтривайте със суха материя. ... |
|
Малкото дете вече е пораснало, знае да говори добре, разбира всичко, което казват възрастните около него, но иска да узнае повече за света, който го заобикаля. Затова трябва да се научи да чете - необятният свят на книгите със своята мъдрост и вълшебство застава пред малкия човек и чака да му се представи. Да се научиш да четеш не е лесно - трябва да знаеш буквите, след това да разбереш как да ги сливаш, за да изговаряш гладко всяка написан дума. В този момент ще помогнат картите, които сме подготвили за децата, желаещи по-бързо да се научат да четат. Образователната игра "Думи в срички" от "Авис-БГ" ... |
|
В играта са включени 50 от най-разпространените видове растения, вкусни плодове, зеленчуци, красиви цветя и омайни билки. Намерили са място и дърветата от нашите прекрасни планини и полските култури от златните ни поля. За всеки вид има карта със снимка и данни, разработени на достъпен за децата език. С тази игра децата ще опознаят и обикнат красивата ни природа и ще натрупат знания за нейната растителност. Правила на играта: Преди започване на играта играчите разучават данните за растенията и си поставят оценки в приложената таблица. Първият играч избира по кой път да играе - жълтия или червения и взема същия цвят ... |
|
Аз се уча да смятам ... Образователна игра за правилното ориентиране на децата в дебрите на цифрите и четирите аритметични действия. ... |
|
Европолия Класик е игра за деца над 10 години и възрастни. В нея могат да участват от 2 до 4 играчи. Европолия Класик е игра на бизнесстратегия и тактика, в която се развиват паметта, вниманието, мисленето и много други полезни качества. В процеса на игата, играчите приватизират различни обекти и с помощта на получените траншове от Евробанката инвестират в тях. Игралното поле, върху което са разположени правоъгълни полета - “Обекти”. Върху тях са посочени цветни индикации с цените и наименованията, таксите за обслужване. Полета със съответните значения “Интерпол”, “Шанс”, “Банк”, “Съд”, “Затвор”. В централната част на ... |
|
"Мамо, тате, какво означава този знак? А следващият?" Това са въпроси, които всяко дете задава, докато пътува с родителите си. Нека използваме това негово любопитство, за да го научим какво трябва и какво не трябва да прави, за да е в безопасност на улицата. Пишеш и изтриваш. И всеки път е по-забавно! Използвайте маркера, включен в комплекта. Картите се почистват с мокра/суха кърпа или салфетка, които не са включени в комплекта. ... |
|
80 въпроса 320 отговора ... Играта изисква играчите да имат не само късмет, но и знания. В играта могат да участват от двама до четирима играчи, като е желателно да има водещ. Целта на всеки играч е да мине през колкото може повече държави (сини кръгчета) и да отговори на повече въпроси и съответно да получи повече пари и жетони. Подготовка за играта: Избира се водещ, който задава въпросите, проверява верността на отговорите и е банкер - ръководи плащанията. Всеки играч избира пионка от даден цвят и я поставя на стартова позиция - жълто кръгче със стрелка. Картите се нареждат извън игралното поле с лице надолу. ... |