Във вашите ръце е играта "Кой съм аз? Побързай!" от "PlayLand"! Тя е подходяща за деца над 5-годишна възраст и в нея могат да се включат от 2 до 4 участника. Комплектът се състои от 4 пластмасови обръча, 56 карти и лист с правила. В тази игра вие можете да се превърнете в предмет, животно или друг интересен герой. Важното е бързо да разберете какъв сте. Всеки играч слага на главата си обръч, на който закрепя карта с картинка на някакъв персонаж или предмет - например топка или папагал. Той прави това без да гледа картинката, но всички останали могат да я виждат. Целта е, чрез задаване на въпроси, ... |
|
С картите от комплекта на Клевър Бук, вашето дете ще научи над 100 думи за животните, плодовете, зеленчуците, храните, дрехите, цветовете и други. Той се състои от 15 карти, с които могат да се съставят 10 пъзела. Можете да започнете с 1 карта, после да добавите още една. Опростявайте или усложнявайте играта, в зависимост от нуждите на детето. ... |
|
Образователната игра от Headu е разработена по метода на Монтесори. Тя е подходяща за деца от 3 до 6-годишна възраст. Състои се от множество карти с повтарящи се думи и изображения. Целта на детето ще бъде да разбърка картите с лице надолу и да се опита да събере повтарящите се картинки или думички. А освен това, може да се опита да свърже думичките с изобразените на тях предмети. Играейки с комплекта, децата ще развиват своята координация, памет и цветоусещане, като същевременно ще започнат да учат думички на английски език. За метода на Монтесори Революционен образователен метод - така би звучало най-краткото ... |
|
Децата могат да подобрят своите умения, докато се забавляват и играят с картите от Детелинко. Те ще имат възможността да обогатят познанията си по различни образователни предмети, докато отговарят на интересни въпроси. Картите са подходящи за деца в начален етап на обучение и за изработени с шрифт Адис. Целта на играта е малчуганите да отговарят правилно на въпросите от картите. Ако отговорят на всички въпроси на една карта, печелят 1 точка. Победителят е този, който има най-много точки в края на играта. Дайте шанс на учениците да се учат чрез игра, докато развиват своето логическо мислене, креативност, знания, ... |