Комплект активни карти "Математически лабиринти" от "Клевър Бук" е подходящ за подготовка на децата завършващи 1. клас . В кутията малчуганите ще открият 50 карти с различни математически упражнения. Те ще трябва да съставят и решават задачи, за да намират път през различни лабиринти. Така по забавен и интересен начин, децата ще упражняват своите знания и умения по математика, освен това ще развият своята концентрация и логика. В комплекта е включен и маркер, с който да нанасят отговорите върху картите, а след това могат лесно да се изтрият написаното с помощта на суха кърпа. Всяка от картите е с ... |
|
Забавното домино от "Театър "Пан"" ще помогне на малчуганите да научат английската азбука и животните, докато се забавляват. Състои се от 45 дървени плочки с двустранно лице - от едната си страна имат лепенка със съответна буква от азбуката написана печатно, а от другата лепенка с картинка на животно и буквата написана ръкописно. Някои от буквите се повтарят, за да може играещите да пишат думи и дори кратки изречения. Размерът на плочка е 5 х 2.5 cm. В комплект с доминото ще намерите листовка с правила на 10 забавни и интересни игри: Подреди азбуката Кое животно е най-бързо, най-голямо и най-силно? ... |
|
Предизвиква интерес в играчите не само заради желанието за победа, но и възможността за интелектуална изява Събира цялото семейство за интелектуално състезание на думи ... Ако искате да съберете семейството си около масата, но не само по време на хранене, ето забавна и интелектуална причина – да поиграете Скрабъл и то на български. Пригответе се за много смях, но и доста изненади, защото децата често показват неподозирани умения да създават, комбинират и пишат думи. Е, ще има и недоволни, дори сърдити, но това ще помогне на децата да учат как да не губят състезателен дух, дори и да губят. Скрабъл се играе върху дъска, ... |
|
Комплектът се състои от 50 карти и маркер, с който можете да решите ребусите и загадките върху тях. Маркерът се изтрива със суха материя и след това картите могат да бъдат използвани отново. Размерът на всяка една от картите е 15.5 x 10 cm. ... |
|
Настолната образователна игра "Topologix" на "Djeco" e едно забавно предизвикателство. Тя е предназначена за деца на възраст от 4 до 6 години. - Хей, къде се скри жабката? - Тя е в къщата. - А къде е мишката? - Тя е в кофата. Играйте със своя малчуган като му задавате такива въпроси. С Ваша помощ детето ще може по-лесно да открие 5-те животни скрити в таблата. След като ги намери му помогнете да отбележи правилните им места на полето, като трябва да ги съобразите с картинките на животните. Животните които участват са мечка, котка, жаба, птица и мишка. Играта е чудесно предизвикателство за ... |
|
За много от децата изучаването на математически действия и решаването на задачи е едно от най-досадните занимания, а за други стандартните начини, по които се обясняват математическите принципи са трудни за разбиране. За да убедят малчуганите, че не е нужно математиката да е скучна или досадна, при това още при първите срещи с тази наука, от "Morphun" са разработили тази образователна игра. Тя прибавя допълнителен визуален и практичен елемент, който ще бъде верен помощник на децата докато се научат да броят и чрез който лесно ще разберат логическите принципи, които стоят зад математическите действия събиране, ... |
|
Dixit 2, познато още като Dixit Quest е разширение към нашумялата игра Dixit и нейните вариации Dixit Odyssey и Dixit Journey, включващо 84 уникални карти, всяка от които - ново предизвикателство за вашето въображение. За пълноценна игра са необходими компонентите от основната игра. Теоретично, може да се играе и самостоятелно, но ще са ви нужни фигурки за игра, лист и химикал за записване на точките и картончета с номерация от 1 до 6, които се използват в по време на игра. Как всъщност се играе Dixit ? Всеки ход, разказвачът (играчът, чиито ред е да свали първи карта) изрича кратък израз или единична дума, която ... |
|
Стратегическа игра, предизвикателство за твоята памет ... Любвеобвилно кученце и игриво коте се състезават за титлата "Крал на градината". И двете са много талантливи и умни, но накрая има само един победител. Бау-Мяу е стратегическа игра, изискваща хитро планиране и добра памет. Всяка следваща игра се различава от предишната и е по-интригуваща. Правила: Бъди първия играч, чиито 5 животинки са преобладаващи в градината. Как? Просто, но хитро! Да си представим, че избереш да играеш с котенцата. Когато дойде твоят ред постави коте в градината или премести куче, или коте, което вече се намира в градината. ... |