Полунощ е - часът на призраците. Призраците тръгват на път към замъка с легендарното съкровище. Днес ти си един от четирите призрака и трябва да намериш съкровището.
Цел на играта: За да спечелиш легендарното съкровище в полунощ, трябва да прибереш пръв една от 5-те си цветни фигури в полето със съкровището с едно хвърляне на зара. За това ти трябва само добра тактика и голяма доза късмет. Другите играчи ще се опитат да те затруднят по всякакъв начин, по същия начин, по който и ти ще се опитваш да им препречиш пътя до съкровището. В „Часът на призраците" до последната секунда не се знае кой ще бъде победителят.
Подготовка за игра:Всеки играч получава 5 фигури от един и същи цвят и ги поставя върху отворените прозорци, маркирани със съответните цветове. В памучна торбичка се намират 14-те жетона със страховити препятствия. Те се поставят върху белите кръгчета на игралното табло, преди да започне играта.
Правила на играта: Играе се с хвърляне на зара. Най-младият играч започва играта. Всички игрални фигури започват игра от червеното кръгче пред всеки прозорец. Можеш да тръгнеш с игралните си фигури в която си пожелаеш посока - напред, назад или настрани. Посоката на играта се определя един път - т.е. не можеш да тръгнеш напред и със следващия ход да тръгнеш назад или настрани. Трябва да напредваш с числото паднало ти се на зара. Шест е най-големият резултат. Можеш да прескачаш фигурите на други играчи или твои, но квадратчето, което прескачаш също се брои. В едно кръгче на игралното поле може да се поставя само по една фигура. Ако на полето, което трябва да стъпиш има фигура на друг играч, то тя се маха и се поставя в началото на играта. От там може да се върне отново в играта.
Страховитите препятствия не могат да се прескачат. Те могат да се премахнат или да се преместят от игралното поле. Ако твоята игрална фигура попадне на жетон препятствие с едно хвърляне на зара, тогава можеш да го вземеш и да го сложиш в кръгчето, което искаш, т.е. можеш да направиш пречка по пътя на твоя опонент към съкровището. Единственото място, на което не можеш да сложиш пречка, е на входа към съкровището.
Печели играчът, който първи успее да стигне до съкровището.