Най-забавната игра с карти, която ви гарантира часове на забавление. Изключително лесна за научаване и винаги с непредсказуем резултат, играта с картите "Уно" може дори да бъде образователна и да научи вашите деца да разпознават числата. Подарете си часове на забавление! Играй като следваш цветовете, номерата и използваш действието на всяка карта. Надпреварата е в това да оставиш всичките си карти. Когато останеш с една карта не забравяй да извикаш "Уно"! Как се играе? всеки участник тегли карта. Участникът с най-висок номер изтеглена карта раздава (участват само картите със символ число). ... |
|
Предизвиква интерес в играчите не само заради желанието за победа, но и възможността за интелектуална изява Събира цялото семейство за интелектуално състезание на думи ... Ако искате да съберете семейството си около масата, но не само по време на хранене, ето забавна и интелектуална причина – да поиграете Скрабъл и то на български. Пригответе се за много смях, но и доста изненади, защото децата често показват неподозирани умения да създават, комбинират и пишат думи. Е, ще има и недоволни, дори сърдити, но това ще помогне на децата да учат как да не губят състезателен дух, дори и да губят. Скрабъл се играе върху дъска, ... |
|
Играта "Морска битка" включва двустранно игрално поле, фигурки на кораби, оранжеви и бели топлийки. Играта е предназначена за двама играчи над 4-годишна възраст. Правила на играта: Играчите поставя своите кораби върху произволни полета от игралната повърхност. Корабите не трябва да се докосват директно. Този, който е на ход, посочва на противника една координата - например "C3". Противникът проверява дали е улучен някой от неговите кораби и казва съответно "не улучи" или "улучи". Играчът, направил удара, маркира съответното поле - например "C3" върху своя план с ... |
|
Магнитната игра "Змии и стълби" от "The Purple Cow" е подходяща за игра както вкъщи, така и навън. Тя е предназначена за деца над 3-годишна възраст и в нея могат да участват до 4 -ма играчи. Играта е интересна, тъй като може да се играе по време на път, защото се състои от метална кутия, с магнитно игрално поле от вътрешната си страна, 4 магнитни пионки и зар. Правила на играта: Преди началото на играта участниците избират цвят на пионката си. Играта започва най-малкият сред тях. Останалите се редуват по часовниковата стрелка. Всеки от играчите хвърля зарчето и придвижва пионката си с толкова ... |
|
Играта "Игра на думи: Кръстословица" от "PlayLand" е подходяща за деца над 8-годишна възраст. В нея могат да участват до 4 -ма играчи. Състои се от игрално поле, 100 пластмасови бели плочки, 2 листа със стикери с букви, които се залепят върху белите плочки, 24 карти "Мастър", 80 банкноти, зар, 8 цветни пионки. Правила на играта: Игралното поле се състои от 221 квадрати, сред които има и 16 червени, 12 жълти, 14 сини, 8 зелени. Върху плочките се залепят стикерите с букви от българската азбука. Всяка плочка с буква носи определен брой точки. Тези точки са изписани от вътрешната страна на ... |
|
Картите за игра на "Alice's Adventures in Wonderland" са произведени от картон и са подходящи за всякакви класички игри с карти. Комплектът се състои от 52 на брой и всяка от тях е с приблизителни размери 6.5 x 9.5 cm. ... |
|
"Chaf Chof" от "Cayro" е игра за бързина и координация, подходяща за малки и големи деца. Комплектът съдържа 28 карти, 6 различни дървени зара и инструкции. Играта е чудесна, именно защото учи децата на координация и бързина, докато помага и с развиването на усещане за цветове и форми. Правилата на играта са прости. Картите се разпръскват върху маса или друга равна повърхност. Играчите трябва да хвърлят заровете и да бъдат колкото се може по-бързи, така че да успеят за кратко време да открият картата, изобразяваща същите цветове и животни, каквито са на тяхната комбинация от зарове. Заровете предлагат ... |
|
Целта на играта е закупуването или наемането, или продажба на имущество по най-изгодния възможен начин, така че един от играчите да стане най-богат и следователно придобие монопол. Потегляйки от отправната точка всеки играч придвижва жетона си около таблото в съответствие с резултата от хвърлянето на заровете. Когато жетонът на един играч спре на квадратче, което не принадлежи на друг играч, той може да го купи от банката, в противен случай това място се обявява на търг и го взема печелещият търга. Целта на закупуването на мястото е собственикът да събира наем от играчите, чиито жетони спират там. Цената на наемите ... |