Малкото дете вече е пораснало, знае да говори добре, разбира всичко, което казват възрастните около него, но иска да узнае повече за света, който го заобикаля. Затова трябва да се научи да чете - необятният свят на книгите със своята мъдрост и вълшебство застава пред малкия човек и чака да му се представи. Да се научиш да четеш не е лесно - трябва да знаеш буквите, след това да разбереш как да ги сливаш, за да изговаряш гладко всяка написан дума. В този момент ще помогнат картите, които сме подготвили за децата, желаещи по-бързо да се научат да четат. Образователната игра "Думи в срички" от "Авис-БГ" ... |
|
"Бъди гъвкав и запази равновесие!" - това е мотото на игрите от типа "Twister". А сега, загрейте и се подгответе за веселба! Подготовка за игра: Преди началото на играта, играчите трябва да разтеглят платнището с кръговете на пода вкъщи и да си събуят обувките. Един от играчите ще е рефер, като неговата задача ще е да върти стрелката и да следи играта. Останалите играчи застават на стартова позиция. Стартови позиции: При 2-ма играчи - играчите застават един срещу друг в два срещуположни края на платнището с кръговете. Всеки от тях поставя единия си крак на жълт кръг, а другият - на син. При 3- ... |
|
Играта от Educa ще зарадва децата. Тя се състои от игрално поле с различни елементи, жетони и карти с изображения. Целта на играта е децата да изтеглят карта и да намерят картинката, илюстрирана на нея, на игралното поле. Малчуганите могат да разберат как изглежда китарата, глобусът, гребенът, ябълката или морската звезда. По този начин те ще могат да подобрят своята памет, концентрация и логическо мислене, докато се забавляват и играят. ... |
|
Играта има за цел да научи вашето дете да разпознава и изчислява мерни единици. ... |
|
Това е забавна, полезна и образователна игра, която помага за разбирането и научаването на математически понятия, развива математическото мислене и способността за справяне с различни проблеми. Играта от "Andreu Toys" се състои от 28 двустранни плочки. От едната страна всяка е разделена на две квадратчета, в които има празно поле или 1 до 9 цветни точки. Целта на играта е всеки играч да успее да подреди всичките си плочки (в съответствие с определени правила), като същевременно съумее да блокира подреждането на плочките на противника. А когато на малчугана му доскучае, той може да обърне плочките на обратно. От ... |
|
Дървеният 3D пъзел "E=mc2" от "Professor Puzzle" е част от серията "The Einstein Collection", където ще откриете още интересни главоблъсканици. Уравнението на Алберт Айнщайн за еквивалентност на масовата енергия променя начина, по който мислим за нея и осигурява безкрайни технологични постижения. Целта на играта е да успеете да подредите кубчетата така, че всяка от четирите страни да показва всичките пет символа, които съставляват уравнението на Айнщайн. Пъзелът е с повишено ниво на трудност, с него се насърчава нестандартното мислене. ... |
|
Образователна игра - четене и писане на букви и думи. Занимателната игра има за цел да подпомогне подготовката на децата от детските градини и на децата, които ще прекрачат за първи път училищния праг. С нейна помощ се осъществява плавен преход от игри към писане и четене на букви и думи. Вниманието им ще бъде приковано в рамките на двадесет дни от интерес и любопитство, а не по задължение. Светите братя Кирил и Методи създават славянската азбука през 863 година и така поставят началото на българската писменост. Всяко дете, когато започва да учи буквите трябва да знае, че ние сме дали писменост на славянските народи и да ... |
|
Колко си бърз? Играта "Линкс" те предизвиква да провериш своите рефлекси и наблюдателни умения, докато се забавляваш с опонентите си. Бъди първият, който ще открие най-много предмети върху игралното поле и ще стане победител. Играта е подходяща за деца над 6-годишна възраст и техните родители, като в нея могат да участват до 6 -ма играчи. Продължителността ѝ е около 20 минути. Правила за играта: Игралното поле се състои от 9 пъзелови елемента, които нямат определен ред на подреждане. Така играта ще е различна всеки път. След това се сглобява кутията за съхранение на картите с изображения. После се ... |