80 въпроса 320 отговора ... Играта изисква играчите да имат не само късмет, но и знания. В играта могат да участват от двама до четирима играчи, като е желателно да има водещ. Целта на всеки играч е да мине през колкото може повече държави (сини кръгчета) и да отговори на повече въпроси и съответно да получи повече пари и жетони. Подготовка за играта: Избира се водещ, който задава въпросите, проверява верността на отговорите и е банкер - ръководи плащанията. Всеки играч избира пионка от даден цвят и я поставя на стартова позиция - жълто кръгче със стрелка. Картите се нареждат извън игралното поле с лице надолу. ... |
|
География История ... Играта е предназначена за деца над 7 години и възрастни. Могат да участват от 2 до 4 играчи. Желателно е да има водещ. Изисква се играчите да имат не само късмет, но и знания. Играта помага на децата, забавлявайки се, да научат интересни факти за градовете в България, а възрастните си припомнят знания, които имат. Подготовка на играта: Преди началото на играта се избира водещ, който ще я ръководи. Ще задава въпросите, проверява отговорите и ще извършва плащания. Всеки играч избира пионка и я поставя на стартова позиция. Картите се нареждат на купчинки, извън игралното поле с лице нагоре. “ ... |
|
Европолия България е игра за деца над 10 години и възрастни. В нея могат да участват от 2 до 4 играчи. Европолия България е игра на бизнес стратегия и тактика, в която се развиват паметта, вниманието, мисленето и много други полезни качества. В процеса на играта, играчите приватизират различни обекти, а с помощта на получените траншове от Евробанката инвестират в тях. Съдържание: Игрално поле, върху което са разположени правоъгълни полета - “Обекти”. Върху тях са посочени цветни индикатори с цените и наименованията, таксите за обслужване. Това са полета като “Интерпол”, “Шанс”, “Банка”, “Съд”, “Затвор” и “Поща”. В ... |
|
Целта на играта е да се разглоби и след това отново да се сглоби пъзела. ... |
|
В тази кутия има над 70 игри и загадки за деца над 7 години. Забавлявайки се, те развиват своята наблюдателност, логика и съобразителност. Картите лесно се изтриват и може да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложения към картите маркер или маркер за бяла дъска. Изтрийте със суха материя. ... |
|
Играчите трябва да избират между седем парчета адаптирани за създаване на изображението, което е показано на картата. Решението е на гърба на картата. Смята се, че Танграмът е измислен в Китай преди повече от 1100 години. Танграм е древна китайска логическа игра, вид главоблъсканица за подреждане. Състои се от 7 прости форми, наречени тани, които могат да бъдат подредени така, че да се получат различни фигури - на животни, хора, предмети. Някои приемат Танграма като логически пъзел, други - като пространствена игра, но за всички той е истинско мисловно предизвикателство, начин да се забавляваш и да се развиваш. Най- ... |
|
В тази игра е ред да се включат всички малки “щурчета”. Ако вашето детенце обожава да ви прави муцунки, умира си да имитира всичко смешно и гримасите не слизат от усмихнатото му лице, то задължително му покажете тази игра. Тя е създадена за “сатиричета” като него! Представяме ви мемо играта “Гримаси” на “ Djeco ”. В нея могат да участват до 4 човека и ако искате да се спукате от смях – пробвайте я! Комплектът включва 72 карти с правила за игра и е изключително подходящ за забавления на всякакви партита и празненства. Картите представляват снимки с най-различни, щури и смешни физиономии, които участниците трябва да ... |
|
Играта „Картинно домино - азбука” е предназначена за деца от предучилищна възраст и за учениците от I-ви клас на общообразователните училища. Тя съдържа 31 картончета върху които са отпечатани буквените знаци от азбуката, и картинки които им съответстват с първия звук от наименованието на изобразения предмет. Комплектът съдържа и едно празно картонче което би могло да замени загубено или унищожено. Детето може да го възстанови само, като нарисува картинката и буквата от липсващото картонче. С доминото могат да играят едно или повече деца в училище, в детската градина или у дома. Плочите се поставят върху равна повърхност ( ... |
|
Целта на играта е да бъдеш първия играч, който да добави главата и опашката към средната част на своето животно, а победител е този, който пръв сглоби "цяло" животно. Играта започва когато всеки играч избере средна част на някое от животните. По време на играта, играчът трябва да държи пред себе си тази средна част. Всеки от играчите избира една природна местност (гора, поле, планина или езеро), които се намират в четирите края на игралното поле и поставят средната част от животното си там. Останалите части от животните се поставят в гората (средната част от игралното поле). След това всеки от играчите завърта ... |
|
С комплекта от 12 класически игри на "Djeco", вашето дете може да се забавлява с часове с вас или неговите приятели. Не се сърди човече, Гъска, Мемо, Лото, Змия, Стълби и още много игри, с които ще прекарате свободното си време, заедно с вашия малчуган. ... |
|
Магнитната игра "Бинго с животни" от "The Purple Cow" е подходяща за игра както вкъщи, така и навън или по време на пътуване. Играе се от 2 човека. Играта идва при вас в метална кутия. От вътрешната ѝ страна се намира игралното поле. Целта на играта е да бъдеш първият играч, който е направил 2 хоризонтални линии или 1 вертикална линия и е получил БИНГО. Подготовка: Всеки играч избира цвят на магнитчетата и получава една дъска. Правила на играта: Най- младият играч започва пръв и завърта въртящото се колело. След като спре да се върти и сочи към животното, играчът обявява името на животното. ... |
|
Класическата игра "Не се сърди човече" е разработена от "The Purple Cow" с магнитно игрално поле и пионки, които го правят изключително удобен при пътувания и игра на открито. Игралното поле се сгъва на две, а цветните фигурки имат формата на кръгли магнити. Играта се играе от 2-4 човека. Целта на играта е да бъдеш първия играч, който премества 4-те пионки от един цвят в центъра на игралното поле. Как се играе: Всеки играч има 4 пионки от един и същи цвят. Играчите се редуват в посока на часовниковата стрелка да хвърлят зара. Играчът с най-висок резултат от хвърлянията започва първи. Играчът трябва ... |