|
![]() |
МонополиСемейна бизнес игра на руски езикЦена за доставка за гр. София - 2.90 лв. Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв. За цена и срок извън гр. София кликни тук. Тази игра може да бъде доставена в дните:
Четвъртък 28-01-2021 г., Петък 29-01-2021 г. или Понеделник 01-02-2021 г.
|
- Описание
- За Hasbro
"Монополи" от "Hasbro" е една от най-популярните игри на бизнес тематика. Докато играят на нея участниците влизат в ролята на предприемачи, които купуват и продават имоти, а след това строят къщи и хотели. В края на играта, с малко късмет и стратегия, "най-богатият" сред тях става победител.
Играта е подходяща за цялото семейство и в нея могат да участват от 2 до 6 играча на възраст над 8 години. В кутията ще намерите игрално поле, 8 метални пионки - куче, котка, шапка, кораб, ръчна количка, обувка, камбанка и автомобил, 2 зарчета, бързо зарче, комплект банкноти за игра, 28 карти "Собственника", 16 карти "Шанс", 16 карти "Общественная казна", 32 къщи, 12 хотела и инструкции на руски език.
Игралото поле е с размери 50 x 50.5 cm.
Играта е подходяща за цялото семейство и в нея могат да участват от 2 до 6 играча на възраст над 8 години. В кутията ще намерите игрално поле, 8 метални пионки - куче, котка, шапка, кораб, ръчна количка, обувка, камбанка и автомобил, 2 зарчета, бързо зарче, комплект банкноти за игра, 28 карти "Собственника", 16 карти "Шанс", 16 карти "Общественная казна", 32 къщи, 12 хотела и инструкции на руски език.
Игралото поле е с размери 50 x 50.5 cm.
"Hasbro" е един от световните гиганти, чиято дейност може да се определи като "производство на ваксини срещу лошо настроение, скуката, които изострят ума и обогатяват интелекта". Рецептата на американската компания е една - "лечение" чрез най-мощното оръжие - играта! Следвайки неотклонно тези си виждания, "Hasbro" се подреждат сред най-големите производители на игри и играчки в света. И това не е всичко. Те имат редица телевизионни продукти, електронни игри, развиват изключително активна лицензионна дейност. За да дадат на милионите си клиенти "мечтаната игра или играчка", от "Hasbro" предлагат добре познати и обичани марки като "Трансформърс", "Littlest Pet Shop", "Star Wars", "Pokemon", "Play-Doh", "Nerf", "Playskool", "Малкото пони", "G.I. Joe", "Magic: The Gathering" и др.
Името на компанията идва от братята Хасенфилд, които през 1923 година основават текстилната фирма "Hassenfeld Brothers". Тя е със седалище в град Хасбрук Хейтс, щата Ню Джърси. Още на следващата година, дейността им се разширява с производството на кутии за моливи и ученически пособия. Първата серия играчки на компанията излиза години по-късно, през 1940 г. Тя съдържа детски лекарски инструменти и аксесоари.
"Пробивът" на пазара с играчки обаче "Hassenfeld Brothers" реализира през 1952 г., когато пускат играчката "Господин Картофена глава". Тя е измислена от легендарния Джордж Лърнър, който "изобретява" Картофчо, докато прави забавни "кукли" за своята сестра. Майстори ги от различни плодове и зеленчуци, на които слага очи, ръце, крака, коса и др. "Господин Картофена глава" представлява пластмасов картоф с множество аксесоари, които могат да се прикрепват към „тялото“ му на принципа на мозайката. Това е и първата играчка в света, която е рекламирана по телевизията.
През 1964 г. „Hassenfeld Brothers“ пускат на пазара серията „G.I. Joe“ за „момчетата, които не искат да играят с момичешки кукли“. В нея се предлагат фигурки на войници от сухопътни войски, военноморския флот, военновъздушните сили, морски пехотинци, дори сестри в лазарет. Популярността на войникът Джо го превръща в идол за американските деца. В следствие развитието на тази линия и появата на различни аксесоари към фигурите, на пазара на играчки „изгрява“ напълно нов продукт – т.нар. „екшън фигура“.
През 1968 г. „Hassenfeld Brothers“ съкращават името си на „Hasbro“ и стартират най-масираната медийна кампания на фирма с подобен тип производство правена до момента. Следват много нови серии играчки, но следващият голям пазарен хит на „Hasbro“ е стартиралата през 1983 г. серия „Малкото пони“. Следващата година е присъединена компанията „Milton Bradley“, която държи правата за производството на едни от най-известните настолни игри. Благодарение на тази сделка, „Hasbro“ започва да предлага на своите клиенти игрите „The Game of Life“, „Candy Land“, „Twister“, „Scrabble“ и др. Същата година се появяват и първите играчки от серията „Трансформърс“.
През 1985-1986 г. „Hasbro“ купува „CBS Toys“ и „Playskool“. Тези стратегически ходове на компанията я „изстрелват“ в сърцето на пазара с образователни игри и играчки. През 1991 г. тя купува още една стратегическа компания - „Parker Brothers“, която държи правата за една от най-популярните настолни игри – „Монополи“.
Следват други сливания с фирми, които произвеждат хитови игри в жанровете фентъзи и научна фантастика.
Няколко години по-късно е създадено студиото на „Hasbro“, което разработва и произвежда телевизионни програми за пазарите по целия свят. „Hub TV Network“ е част от съвместното предприятие между „Hasbro“ и „Discovery Communications“.
„Hasbro“ развива активна благотворителна дейност. Целта й е да помогне в изграждането на по-безопасен и стабилен свят за бъдещите поколения и да окаже положително въздействие върху живота на милиони деца и семействата им по света. Заради филантропската си дейност „Hasbro“ са обявени за една от „Най-етичните компании в света“!
Името на компанията идва от братята Хасенфилд, които през 1923 година основават текстилната фирма "Hassenfeld Brothers". Тя е със седалище в град Хасбрук Хейтс, щата Ню Джърси. Още на следващата година, дейността им се разширява с производството на кутии за моливи и ученически пособия. Първата серия играчки на компанията излиза години по-късно, през 1940 г. Тя съдържа детски лекарски инструменти и аксесоари.
"Пробивът" на пазара с играчки обаче "Hassenfeld Brothers" реализира през 1952 г., когато пускат играчката "Господин Картофена глава". Тя е измислена от легендарния Джордж Лърнър, който "изобретява" Картофчо, докато прави забавни "кукли" за своята сестра. Майстори ги от различни плодове и зеленчуци, на които слага очи, ръце, крака, коса и др. "Господин Картофена глава" представлява пластмасов картоф с множество аксесоари, които могат да се прикрепват към „тялото“ му на принципа на мозайката. Това е и първата играчка в света, която е рекламирана по телевизията.
През 1964 г. „Hassenfeld Brothers“ пускат на пазара серията „G.I. Joe“ за „момчетата, които не искат да играят с момичешки кукли“. В нея се предлагат фигурки на войници от сухопътни войски, военноморския флот, военновъздушните сили, морски пехотинци, дори сестри в лазарет. Популярността на войникът Джо го превръща в идол за американските деца. В следствие развитието на тази линия и появата на различни аксесоари към фигурите, на пазара на играчки „изгрява“ напълно нов продукт – т.нар. „екшън фигура“.
През 1968 г. „Hassenfeld Brothers“ съкращават името си на „Hasbro“ и стартират най-масираната медийна кампания на фирма с подобен тип производство правена до момента. Следват много нови серии играчки, но следващият голям пазарен хит на „Hasbro“ е стартиралата през 1983 г. серия „Малкото пони“. Следващата година е присъединена компанията „Milton Bradley“, която държи правата за производството на едни от най-известните настолни игри. Благодарение на тази сделка, „Hasbro“ започва да предлага на своите клиенти игрите „The Game of Life“, „Candy Land“, „Twister“, „Scrabble“ и др. Същата година се появяват и първите играчки от серията „Трансформърс“.
През 1985-1986 г. „Hasbro“ купува „CBS Toys“ и „Playskool“. Тези стратегически ходове на компанията я „изстрелват“ в сърцето на пазара с образователни игри и играчки. През 1991 г. тя купува още една стратегическа компания - „Parker Brothers“, която държи правата за една от най-популярните настолни игри – „Монополи“.
Следват други сливания с фирми, които произвеждат хитови игри в жанровете фентъзи и научна фантастика.
Няколко години по-късно е създадено студиото на „Hasbro“, което разработва и произвежда телевизионни програми за пазарите по целия свят. „Hub TV Network“ е част от съвместното предприятие между „Hasbro“ и „Discovery Communications“.
„Hasbro“ развива активна благотворителна дейност. Целта й е да помогне в изграждането на по-безопасен и стабилен свят за бъдещите поколения и да окаже положително въздействие върху живота на милиони деца и семействата им по света. Заради филантропската си дейност „Hasbro“ са обявени за една от „Най-етичните компании в света“!
В комплекта
Комплектът съдържа:
- 8 метални пионки
- тесте с банкноти
- 2 зарчета
- бързо зарче
- 28 карти "Собственника"
- 16 карти "Шанс"
- 16 карти "Общественная казна"
- 32 къщи
- 12 хотела
- инструкции на руски език
Рейтинг

![]() ![]() |
Други интересни предложения
![]() |
Монополи - Jay and Silent Bob strike back Семейна бизнес игра на английски език Hasbro |
Цена: 49.99 лв.
|

Ако искате да сте първият дал мнение за тази игра, направете го сега! |
Важна информация! Мненията, които най-добре описват играта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.![]() |
Закупилите тази игра, купуват също
![]() | |||||||
![]() | |||||||
![]() | |||||||
![]() | |||||||
![]() | |||||||
![]() | |||||||
![]() | |||||||
![]() | |||||||
![]() | |||||||
![]() | |||||||
![]() | |||||||
![]() | |||||||
![]() | |||||||
![]() | |||||||
![]() | |||||||
![]() | |||||||
![]() | |||||||
![]() | |||||||
![]() | |||||||
![]() | |||||||
![]() | |||||||
![]() | |||||||
![]() |