store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Игри    Стратегически настолни игри    Бизнес    Монополи - Jay and Silent Bob strike back - Семей...
Начало   Игри    ...    Бизнес  
Търсене
Игри на супер изгодни цени
Игри за деца
Игри за възрастни
Още снимки на тази игра
Съдържание на комплекта
Съдържание на комплекта

Монополи - Jay and Silent Bob strike back


Семейна бизнес игра на английски език

Цена:  50.40 лв.
Безплатна доставка за гр. София.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази игра може да бъде доставена в дните:
Четвъртък 01-10-2020 г., Петък 02-10-2020 г. или
Понеделник 05-10-2020 г.
Продукт#287003
ВидИгра
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
ПроизводителHasbro
Официален сайт на Hasbrowww.hasbro.com
Каталожен номер142209
EAN699788104354
Категории
МатериалХартия, картон, пластмаса и метал
Играчи2 до 6
За възрастНад 16 години
Размери на опаковката41.00 / 27.00 / 5.50 cm
Тегло1.000 kg
  • Описание
  • За Hasbro
"Монополи" от "Hasbro" е една от най-популярните игри на бизнес тематика. Тя ще ви запознае с изпитанията на героите от филма "Jay and Silent Bob strike back". Докато играят на нея участниците влизат в ролята на предприемачи, които купуват и продават имоти, а след това строят къщи и хотели. В края на играта, с малко късмет и стратегия, "най-богатият" сред тях става победител. Но това не е всичко. За да спечелиш играта, трябва да знаеш основните правила, както и тези, които са създадени специално от "Jay and Silent Bob". Тях ще откриеш в инструкциите на английски език, които са включени в комплекта.

Играта е подходяща за цялото семейство и в нея могат да участват от 2 до 6 играча на възраст над 16 години. В кутията ще намерите игрално поле, 6 метални пионки - Buddy Christ, Mooby, Film Reel Can, Fist, Bluntmobile, Suzanne, 2 зарчета, 28 карти "Deed", тесте с банкноти, 16 карти "Snoogans", 16 карти "Snoochie Boochies", 32 къщи "Miramax" и 12 хотела "Federal Wildlife Marshals".

Игралото поле е с размери 49 x 49.5 cm.
"Hasbro" е един от световните гиганти, чиято дейност може да се определи като "производство на ваксини срещу лошо настроение, скуката, които изострят ума и обогатяват интелекта". Рецептата на американската компания е една - "лечение" чрез най-мощното оръжие - играта! Следвайки неотклонно тези си виждания, "Hasbro" се подреждат сред най-големите производители на игри и играчки в света. И това не е всичко. Те имат редица телевизионни продукти, електронни игри, развиват изключително активна лицензионна дейност. За да дадат на милионите си клиенти "мечтаната игра или играчка", от "Hasbro" предлагат добре познати и обичани марки като "Трансформърс", "Littlest Pet Shop", "Star Wars", "Pokemon", "Play-Doh", "Nerf", "Playskool", "Малкото пони", "G.I. Joe", "Magic: The Gathering" и др.

Името на компанията идва от братята Хасенфилд, които през 1923 година основават текстилната фирма "Hassenfeld Brothers". Тя е със седалище в град Хасбрук Хейтс, щата Ню Джърси. Още на следващата година, дейността им се разширява с производството на кутии за моливи и ученически пособия. Първата серия играчки на компанията излиза години по-късно, през 1940 г. Тя съдържа детски лекарски инструменти и аксесоари.
"Пробивът" на пазара с играчки обаче "Hassenfeld Brothers" реализира през 1952 г., когато пускат играчката "Господин Картофена глава". Тя е измислена от легендарния Джордж Лърнър, който "изобретява" Картофчо, докато прави забавни "кукли" за своята сестра. Майстори ги от различни плодове и зеленчуци, на които слага очи, ръце, крака, коса и др. "Господин Картофена глава" представлява пластмасов картоф с множество аксесоари, които могат да се прикрепват към „тялото“ му на принципа на мозайката. Това е и първата играчка в света, която е рекламирана по телевизията.
През 1964 г. „Hassenfeld Brothers“ пускат на пазара серията „G.I. Joe“ за „момчетата, които не искат да играят с момичешки кукли“. В нея се предлагат фигурки на войници от сухопътни войски, военноморския флот, военновъздушните сили, морски пехотинци, дори сестри в лазарет. Популярността на войникът Джо го превръща в идол за американските деца. В следствие развитието на тази линия и появата на различни аксесоари към фигурите, на пазара на играчки „изгрява“ напълно нов продукт – т.нар. „екшън фигура“.
През 1968 г. „Hassenfeld Brothers“ съкращават името си на „Hasbro“ и стартират най-масираната медийна кампания на фирма с подобен тип производство правена до момента. Следват много нови серии играчки, но следващият голям пазарен хит на „Hasbro“ е стартиралата през 1983 г. серия „Малкото пони“. Следващата година е присъединена компанията „Milton Bradley“, която държи правата за производството на едни от най-известните настолни игри. Благодарение на тази сделка, „Hasbro“ започва да предлага на своите клиенти игрите „The Game of Life“, „Candy Land“, „Twister“, „Scrabble“ и др. Същата година се появяват и първите играчки от серията „Трансформърс“.
През 1985-1986 г. „Hasbro“ купува „CBS Toys“ и „Playskool“. Тези стратегически ходове на компанията я „изстрелват“ в сърцето на пазара с образователни игри и играчки. През 1991 г. тя купува още една стратегическа компания - „Parker Brothers“, която държи правата за една от най-популярните настолни игри – „Монополи“.
Следват други сливания с фирми, които произвеждат хитови игри в жанровете фентъзи и научна фантастика.
Няколко години по-късно е създадено студиото на „Hasbro“, което разработва и произвежда телевизионни програми за пазарите по целия свят. „Hub TV Network“ е част от съвместното предприятие между „Hasbro“ и „Discovery Communications“.
„Hasbro“ развива активна благотворителна дейност. Целта й е да помогне в изграждането на по-безопасен и стабилен свят за бъдещите поколения и да окаже положително въздействие върху живота на милиони деца и семействата им по света. Заради филантропската си дейност „Hasbro“ са обявени за една от „Най-етичните компании в света“!
В комплекта
Комплектът съдържа:
  • 6 метални пионки
  • 2 зарчета
  • 28 карти "Deed"
  • тесте с банкноти
  • 16 карти "Snoogans"
  • 16 карти "Snoochie Boochies"
  • 32 къщи "Miramax"
  • 12 хотела "Federal Wildlife Marshals"
Рейтинг
За да оцените играта "Монополи - Jay and Silent Bob strike back", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тази игра, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват играта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

Монополи - Jay and Silent Bob strike back


Семейна бизнес игра на английски език

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  50.40 лв.
Безплатна доставка за гр. София.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази игра може да бъде доставена в дните:
Четвъртък 01-10-2020 г., Петък 02-10-2020 г. или
Понеделник 05-10-2020 г.
Продукт#287003
ВидИгра
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
ПроизводителHasbro
Официален сайт на Hasbrowww.hasbro.com
Каталожен номер142209
EAN699788104354
Категории
МатериалХартия, картон, пластмаса и метал
Играчи2 до 6
За възрастНад 16 години
Размери на опаковката41.00 / 27.00 / 5.50 cm
Тегло1.000 kg
Още снимки на тази игра
Съдържание на комплекта
Съдържание на комплекта
Описание
"Монополи" от "Hasbro" е една от най-популярните игри на бизнес тематика. Тя ще ви запознае с изпитанията на героите от филма "Jay and Silent Bob strike back". Докато играят на нея участниците влизат в ролята на предприемачи, които купуват и продават имоти, а след това строят къщи и хотели. В края на играта, с малко късмет и стратегия, "най-богатият" сред тях става победител. Но това не е всичко. За да спечелиш играта, трябва да знаеш основните правила, както и тези, които са създадени специално от "Jay and Silent Bob". Тях ще откриеш в инструкциите на английски език, които са включени в комплекта.

Играта е подходяща за цялото семейство и в нея могат да участват от 2 до 6 играча на възраст над 16 години. В кутията ще намерите игрално поле, 6 метални пионки - Buddy Christ, Mooby, Film Reel Can, Fist, Bluntmobile, Suzanne, 2 зарчета, 28 карти "Deed", тесте с банкноти, 16 карти "Snoogans", 16 карти "Snoochie Boochies", 32 къщи "Miramax" и 12 хотела "Federal Wildlife Marshals".

Игралото поле е с размери 49 x 49.5 cm.
За Hasbro
"Hasbro" е един от световните гиганти, чиято дейност може да се определи като "производство на ваксини срещу лошо настроение, скуката, които изострят ума и обогатяват интелекта". Рецептата на американската компания е една - "лечение" чрез най-мощното оръжие - играта! Следвайки неотклонно тези си виждания, "Hasbro" се подреждат сред най-големите производители на игри и играчки в света. И това не е всичко. Те имат редица телевизионни продукти, електронни игри, развиват изключително активна лицензионна дейност. За да дадат на милионите си клиенти "мечтаната игра или играчка", от "Hasbro" предлагат добре познати и обичани марки като "Трансформърс", "Littlest Pet Shop", "Star Wars", "Pokemon", "Play-Doh", "Nerf", "Playskool", "Малкото пони", "G.I. Joe", "Magic: The Gathering" и др.

Името на компанията идва от братята Хасенфилд, които през 1923 година основават текстилната фирма "Hassenfeld Brothers". Тя е със седалище в град Хасбрук Хейтс, щата Ню Джърси. Още на следващата година, дейността им се разширява с производството на кутии за моливи и ученически пособия. Първата серия играчки на компанията излиза години по-късно, през 1940 г. Тя съдържа детски лекарски инструменти и аксесоари.
"Пробивът" на пазара с играчки обаче "Hassenfeld Brothers" реализира през 1952 г., когато пускат играчката "Господин Картофена глава". Тя е измислена от легендарния Джордж Лърнър, който "изобретява" Картофчо, докато прави забавни "кукли" за своята сестра. Майстори ги от различни плодове и зеленчуци, на които слага очи, ръце, крака, коса и др. "Господин Картофена глава" представлява пластмасов картоф с множество аксесоари, които могат да се прикрепват към „тялото“ му на принципа на мозайката. Това е и първата играчка в света, която е рекламирана по телевизията.
През 1964 г. „Hassenfeld Brothers“ пускат на пазара серията „G.I. Joe“ за „момчетата, които не искат да играят с момичешки кукли“. В нея се предлагат фигурки на войници от сухопътни войски, военноморския флот, военновъздушните сили, морски пехотинци, дори сестри в лазарет. Популярността на войникът Джо го превръща в идол за американските деца. В следствие развитието на тази линия и появата на различни аксесоари към фигурите, на пазара на играчки „изгрява“ напълно нов продукт – т.нар. „екшън фигура“.
През 1968 г. „Hassenfeld Brothers“ съкращават името си на „Hasbro“ и стартират най-масираната медийна кампания на фирма с подобен тип производство правена до момента. Следват много нови серии играчки, но следващият голям пазарен хит на „Hasbro“ е стартиралата през 1983 г. серия „Малкото пони“. Следващата година е присъединена компанията „Milton Bradley“, която държи правата за производството на едни от най-известните настолни игри. Благодарение на тази сделка, „Hasbro“ започва да предлага на своите клиенти игрите „The Game of Life“, „Candy Land“, „Twister“, „Scrabble“ и др. Същата година се появяват и първите играчки от серията „Трансформърс“.
През 1985-1986 г. „Hasbro“ купува „CBS Toys“ и „Playskool“. Тези стратегически ходове на компанията я „изстрелват“ в сърцето на пазара с образователни игри и играчки. През 1991 г. тя купува още една стратегическа компания - „Parker Brothers“, която държи правата за една от най-популярните настолни игри – „Монополи“.
Следват други сливания с фирми, които произвеждат хитови игри в жанровете фентъзи и научна фантастика.
Няколко години по-късно е създадено студиото на „Hasbro“, което разработва и произвежда телевизионни програми за пазарите по целия свят. „Hub TV Network“ е част от съвместното предприятие между „Hasbro“ и „Discovery Communications“.
„Hasbro“ развива активна благотворителна дейност. Целта й е да помогне в изграждането на по-безопасен и стабилен свят за бъдещите поколения и да окаже положително въздействие върху живота на милиони деца и семействата им по света. Заради филантропската си дейност „Hasbro“ са обявени за една от „Най-етичните компании в света“!
В комплекта
Комплектът съдържа:
  • 6 метални пионки
  • 2 зарчета
  • 28 карти "Deed"
  • тесте с банкноти
  • 16 карти "Snoogans"
  • 16 карти "Snoochie Boochies"
  • 32 къщи "Miramax"
  • 12 хотела "Federal Wildlife Marshals"
Други интересни предложения
Монополи - ФК Арсенал
Семейна бизнес игра на английски език
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  79.90 лв.
Монополи - Коледа
Семейна бизнес игра на английски език
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  79.90 лв.
Монополи - AC/DC
Семейна бизнес игра на английски език
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  79.90 лв.
Европолия - Класик
Семейна бизнес игра
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  10.90 лв.
Монополи - ФК Манчестър Сити
Семейна бизнес игра
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  79.90 лв.
Монополи - One Piece
Семейна бизнес игра
Цена:  79.90 лв.
Monopoly - Rolling Stones
Семейна бизнес игра
Цена:  79.90 лв.
Монополи - Ливърпул
Семейна бизнес игра
Цена:  79.90 лв.
Монополи - ФК Арсенал
Семейна бизнес игра на английски език
Цена:  79.90 лв.
Монополи - ФК Ливърпул
Семейна бизнес игра
Цена:  79.90 лв.
Назад към "Бизнес стратегически игри"
Намаление на хиляди книги