В комплекта има 52 карти с над 100 задачи, които развиват пространственото мислене, подобряват ориентацията и тренират паметта. Включени са упражнения с координатната система, както и любопитни загадки, свързани с наблюдателността и концентрацията. Картите лесно се изтриват и могат да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложения маркер или маркер за бяла дъска. Изтривайте със суха материя. ... |
|
Децата ще обогатят знанията си с играта за кодиране от Learning Resources . Тя разполага с 3 нива на трудност, които са Един играч, Код за стая на загадките и Разбивач на кодове. Целта на играта е децата да стигнат до робот като подредят картите си последователно. Комплектът е подходящ както за самостоятелна игра, така и за 2-ма играчи. Той има за цел да развие логичното мислене и двигателните умения на подрастващите по интересен начин. В кутията са включени 20 карти и подложки - 20 квадратни, 2 във формата на робот, 2 със зъбни колела, 2 във формата на пружина и 2 с X. Размерите на квадратните подложки са 23 x 23 cm. ... |
|
Детската игра от Headu е подходяща за деца над 3-годишна възраст. Комплектът се състои от 6 основи на лабиринти и 6 цветни топчета. С помощта на топчетата детето ви ще трябва да премине през трасето като се справя с различни трикове и капани. Комплектът ще помогне на детето постепенно да се научи да преминава през препятствията, като започне от този с най-малък брой капани и стигне до този с най-голям брой. По време на игра малчуганът ви ще развива своите двигателни умения, логика и координацията око-ръка. Основите са с размери 22 x 15 cm. Етикетът FSC е най-довереният знак в света за устойчиво горско стопанство. ... |
|
Играта е част от серията Методът Монтесори , където ще намерите още интересни комплекти. ... Играта от Headu е подходяща за деца над 2-годишна възраст. Благодарение на заниманията с нея, детето ви ще се запознае със света около себе си по интересен начин. Комплектът съдържа 5 тактилни карти с различни повърхности и 30 плочки за групиране. Докато играят с него децата ще усъвършенстват усещането си за допир, сръчността си и ще се научат да разпознават различни повърхности. За метода на Монтесори Революционен образователен метод - така би звучало най-краткото обяснения на подхода "Монтесори". Но какво ... |
|
Играта от Headu е подходяща за деца над 3-годишна възраст. Тя дава възможност на малчуганите да създават различни предмети и животни с помощта на включените в комплекта цветни фигури. Заниманието с играта спомага за развитието на творческото мислене, усъвършенстването на визуалната памет и координацията на децата. ... |
|
Играта от Headu е подходяща за деца над 2-годишна възраст. В нея децата трябва да допълват силуетите с илюстрирани предмети. Благодарение на заниманието с играта те ще се научат да разпознават формите и ще усъвършенстват своята визуална памет. ... |
|
"Twister" е интересна игра подходяща както за забавление на цялото семейство, така и за купон с приятели. Комплекта се състои от рулетка със стрелка и килимче за игра. Играта е подходяща за деца над 6 годишна възраст, като в нея могат да участват повече от 2-ма играча. Завъртете се в шеметната надпревара на "Туистър" и балансирайте тялото си, като поставяте ръцете и краката си на определеното от съдията игрално поле. Върху рулетката има зони, които определят цвета на полето, което трябва да бъде заето. Ако стрелката сочи към поле със символа "Т", съдията измисля какво движение да направи ... |
|
Играта от Ludic е подходяща за деца над 7-годишна възраст. В нея могат да се включат между 2 и 6 играча. Играта се състои от 48 карти с картинки на пръсти, изобразяващи различно число, 10 карти с думи с възклицания, 6 жокера с възклицания, табло с точки, маркер и инструкции. Целта на играта е да бъдеш първия събрал най-много точки. Пълните правила на играта може да откриете в прикачените инструкции. ... |
|
Играта Грамадан Главан от Goliath е подходяща за деца над 4-годишна възраст. Целта е да бъдете първият играч изкарал своя предмет от главата на Грамадан Главан. За да започне играта поставете всички предмети в главата на Грамадан Главан и го поставете в центъра на зоната за игра. Всеки играч трябва да е в позиция да може лесно да бръкне в главата му. Уверете се, че има карта за всеки елемент, поставен в главата на Грамадан Главан. Разбъркайте картите и ги поставете на купчина с лицето надолу, близо до зоната за игра. Играта е подходяща за 2-4 играчи. Правила на играта На всеки играч се раздава по една карта. Не ... |
|
Играта "Домино" от "Spin Master" е чудесен подарък за всеки малък почитател на четириногите герои от популярната детска анимация "Пес Патрул". Комплектът се състои от 28 пластмасови плочки (2.5 x 5 cm) с изображения на Скай, Роки, Маршъл, Ръбъл, Чейс, Еверест и Зума. Те са прибрани в практична метална кутия за съхранение, която е с размери 19.5 / 5 / 12.1 cm. Играта с комплекта ще помогне на малчуганите да развият своята памет, наблюдателност и съобразителност. Правила на играта: Наредете всички плочици на масата с лицето надолу. Всеки играч трябва да си избере по 5 плочки, а останали ... |
|
Обогатете вашите лингвистични умения с играта от Ludic . В кутията са включени 69 плочки с букви, 10 тематични карти, дъска, 4 карти със заместващи знаци, карта с резултати и изтриваем маркер. Целта на играта е да се направят думи на английски език, които отговарят на дадена категория. Темите са свързани с работа, артисти, птици, спорт, чувства, храни, напитки и други. Играчът, който направи най-дългата дума, печели. Развийте вашето въображение, докато се забавлявате. Как се играе? Всеки играч взима по 5 плочки с букви от конкретен цвят. След това се изтегля тематична карта. Всеки играч трябва да направи дума по ... |
|
Играта "Морска битка" включва двустранно игрално поле, фигурки на кораби, оранжеви и бели топлийки. Играта е предназначена за двама играчи над 4-годишна възраст. Правила на играта: Играчите поставя своите кораби върху произволни полета от игралната повърхност. Корабите не трябва да се докосват директно. Този, който е на ход, посочва на противника една координата - например "C3". Противникът проверява дали е улучен някой от неговите кораби и казва съответно "не улучи" или "улучи". Играчът, направил удара, маркира съответното поле - например "C3" върху своя план с ... |