В кутията има 100 игри за природата и числата. С тях децата се забавляват и едновременно с това учат да броят, събират, изваждат, сравняват - и то по един лесен и приятен начин. Картите лесно се изтриват и могат да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложения маркер или маркер за бяла дъска. Изтривайте със суха материя. ... |
|
Шах, табла или зарове? Защо не и трите! Комплектът от "Small foot" се състои от двустранно игрално поле за шах и табла, 32 фигурки за шах, 30 пулчета за табла и 5 зара. Играта е подходящ подарък както за рожден или имен ден, така и за всякакъв друг повод. Елементите са изработени от дърво, боядисано с безвредни бои. Играта е с компактни размери и можете с лекота да я сложите в пътническия сак, когато заминавате на почивка. В разгънат вариант игралното поле е с размери 29 / 29 / 2 cm. ... |
|
Превърни се в лекар с настолната игра "Извънземна операция". Целта на играта е да помогнеш на зеленото същество да оздравее, като премахнеш всички чужди елементи, които е погълнало. Но трябва да си много внимателен, защото едно грешно движение и извънземното ще се събуди, и ще започне да трепери. Играта представлява операционна маса с извънземно, легенче за предмети, спинер със стрелка и скалпел. В играта мога да участват от 2 до 4 играча. Играчите се редуват да завъртят стрелката, като след това се стараят да извадят предмета показан на картинката, върху която се е спряла стрелката. Играта работи с 2 броя ... |
|
Забавлявай се с магнитните игри от "The Purple Cow". В комплекта са включени две игри: Морски шах: Играе се от 2 човека. В опаковката има 10 големи магнита. Целта на играта е да се подредят еднакви форми - по хоризонтал, диагонал или вертикал. Всеки играч избира форма, с която да играе - Х или О. Всеки играч поставя своите магнитни форми в квадратчетата с цел да направи линия от три еднакви форми. 4 по ред: Играе се от 2 човека. В опаковката има 22 малки магнита. Целта на играта е да се поставят 4 еднакви по цвят магнитни форми - хоризонтално, вертикално или диагонално. Играчите се редуват при поставянето на ... |
|
Скъпи родители и учители, това е образователна игра за деца от 3 до 7 години. Комплектът включва 100 карти с изображения на буквите от българската азбука - печатни и ръкописни. Някои от тях се повтарят, за да може детето да нареди думички, в които има няколко еднакви букви. С помощта на тези карти то ще се научи да разпознава както печатните, така и ръкописните букви, а след това да съставя с тях различни думи и изречения. ... |
|
Класическата "Дженга" от "Small foot ]" се състои от 54 дървени блокчета. Играе се лесно - първо се подреждат блокчетата едно върху друго по три, като във всеки ред елементите трябва да са перпендикулярни на предния. След това участниците се редуват да изваждат внимателно 1 блокче и да го поставят най-отгоре. Целта на играта е кулата да се построи колкото се може по-висока. Губи играчът, който я бутне. Всяко блокче е с размери 8 / 2.5 / 1.45 cm. ... |
|
Класическата игра от "The Purple Cow" и е чудесен начин да прекарате повече време с цялото семейство! Тя се състои кутия с 2 игрални полета, 54 цветни магнита и 40 бели и черни елементи. В играта могат да се включат 2-ма играча на възраст над 4 години. Правила на играта - бикове и крави Играта се играе от двама играчи като единия участник прави четирицветна комбинация от пулчета, а другият играч трябва да познае комбинацията. Имате право само на десет предположения като може да задавате въпроси с предположение за числото на противника. Противникът отговаря, като посочва броя на съвпаденията - ако дадената цифра ... |
|
Играта "Нарисувай анимационен герой" от "Мармот" е създадена от илюстратора Георги Грънчаров и се състои от 50 карти с изобразени на тях "лица", "усти", "очи", "тела", "ръце", "крака" и "носове". Тя е предназначена за деца над 3-годишна възраст и може да се играе самостоятелно или от група деца. Подходяща е за малчугани, които обичат да творят и да се забавляват. Дава възможност за над 10 хиляди комбинации от различни анимационни герои. Играта развива креативността, логиката, пространственото мислене и идентичността на децата. ... |
|
Кое дете не иска да е детектив? Тони и Лили го желаят много силно и затова ще се опитат да заслужат званието млад детектив. Тони и Лили трябва да впрегнат цялата си съобразителност и наблюдателност, за да предотвратят престъпленията и да заловят престъпниците Крис и Ана. Решавай загадките с тях! Комплектът активни карти Училище за детективи 2 - В тайнствения замък от Клевър Бук е подходящ за деца от 7 до 10 години. Той се състои от маркер и 50 карти, с които малчуганите ще се впуснат в забавно приключение заедно с героите - Тони, Лили и Виктор. Играчите ще трябва да помогнат на своите герои в разгадаването на много ... |
|
Играта "Научи за човешкото тяло" от "Thinkle Stars" е подходяща за деца над 4-годишна възраст. Състои се от 25 пъзелови елемента с различна големина и има повече от един вариант за игра. Всеки от вариантите е с образователен характер, което прави играта подходяща за деца в предучилищна група на детската градина. В нея могат да участват до 4 -ма играчи. Играейки с комплекта, малчуганите ще развият своето въображение, координация, памет и фина моторика. Правила за играта "Познай, коя е тази част от тялото": Преди началото на играта в средата на масата се сглобяват и подреждат 5 -те ... |
|
С картите в комплекта от "Клевър Бук" детето може да играе не една, а цели четири игри! То може да нареди 10-те пъзела, като се ориентира по цвета на рамките, а може и да сортира картите по различни признаци: да събере всички предмети, всички ръце, както и числата от 1 до 10. Картите са подходящи за деца над 2 годинки. Те са изработени от специален дебел картон. ... |
|
Искате вашият малчуган да развива своето логическо мислене и памет? Е, тогава дървената игра "Памет" от Top Kids е точно за него. Тя се състои от 18 кръгли плочки, на които са изобразени 9 животни, така че за всяко едно животно има по 2 дървени жетона. Чудите се как се играе? Много е просто, нужно е само да обърнете всички плочки с лицето надолу, а след това детето ви да започне да обръща по две плочки на ход. Ако обърнатите животни съвпадат, то ги отделя отстрани и продължава с останалите. Играта свършва, когато хлапето ви успее да намери всички 9 двойки животни. Заниманията с нея развиват паметта на децата и ... |