Играта "Забавни таласъми" от PlayLand е подходяща за деца над 8-годишна възраст. Тя се състои от звънец, 56 карти, зарче, 6 стикера, звънец и лист с правила. В нея могат да се включат 4 участника. Играта ще тества вашата бърза мисъл и действие. Как се играе: Елементарно е! Трябва да забележите първи броя на еднаквите символи, които съвпадат с цифрата на зарчето. Това може да се случи чрез различни комбинации от отворените карти, без значение кой играч ги е отворил. Но най-важното е да има точно толкова символи, колкото е показано на кубчето. Концентрацията е ключова. Когато откриеш съответния брой, натисни ... |
|
Запознайте по един забавен и интересен начин вашето дете със Слънчевата система, Космоса, лунните фази, сезоните и съзвездията с помощта на магнитната образователна игра от Apli Kids. Тя се състои от магнитна платформа, 27 магнита с различните космически станции, совалки и кораби, планети, метеори и съзвездия, плюс 7 карти с подробна информация. Долната част на кутията разполага със процепи, където да се постави часовника, а след това вашето дете е свободно да започне своето занимание с подреждането на частите. Творческият комплект насърчава наблюдателността и въображението и повишава концентрацията и вниманието. ... |
|
С активните карти "Математическа война" от "Simetro books" вашето дете ще научи лесно да изважда цифрите от 0 до 9, докато играе и се забавлява. Комплектът е подходящ за деца над 4-годишна възраст и се състои от 45 карти със задачи, 2 карти с отговори, 2 карти с упътвания и карта за серията. Картите с упътвания предлагат идеи за различни игри, сред които "Война", чрез които детето да се забавлява. Правилата за играта "Математическа война" можете да прочетете в прикачения файл. ... |
|
Бъдете внимателни, когато играете с патока от състезателната игра. Коремът му не се чувства добре и той може да издуха всички малки патенца. Целта на играта е да преведете патенцата във вашия цвят през потока без да ги издуха пръцкащия татко Паток. Пребройте вашите полета и се движете по часовниковата стрелка. Пазете вашите патенца, за да не се върнат в начална позиция. Забавлявайте се и бъдете първият, който ще прекоси потока. ... |
|
Комплектът от 67 карти на знанието ще помогне на детето да подобри своите знания по български език, да пише грамотно и да се представя добре в училище, без да прекарва часове в учене, без досада и претоварване. Той е предназначен за ученици от 2. клас до 5. клас. Комплектът съдържа занимания в следните направления: съществителни имена, видове и членуване; прилагателни имена, степенуване и членуване; глаголи; лице и число на глагола; времена; числителни имена, членуване и употреба; лични местоимения; еднозначни и многозначни думи; синоними и антоними; пряко и преносно значение на думите. Картите са с ... |
|
Потопете се в света на героите на Дисни и се скитайте из лабиринта като контролирате някои от най-известните злодеи. В семейната настолна игра "Лабиринт - Злодеите на Дисни" от Ravensburger може да участват от 2 до 4 играча, които се състезават кой първи ще намери своите съкровища и цели, докато използват своите специални умения да променят лабиринта. Може да влезете в обувките на Урсула, Злодеида, Скар или Хадес и да започнете търсенето на нови зли членове за вашия екип. Първият играч, който намери всички герои, които търси, и се върне в началната си точки, е победител. Но бъдете нащрек, защото това не е ... |
|
Комплектът на Клевър Бук се състои от 30 мемори карти с цветовете и формите. Той е подходящ за деца над 2-годишна възраст. Чрез играта с картите децата ще научат 10 фигури, ще развият своята памет и логическо мислене. Те са изработени от твърд картон и са подходящи за дълга игра. Размерите на една карта са 6.1 x 7.3 cm. ... |
|
Доминото е игра, която не излиза от мода и е забавна за цялото семейство. Открийте колко забавна може да е играта ако имате по плочките дроби вместо точки. Упражнявайте знанията си по математика по един забавен начин с тази игра. В комплекта има 36 картонени плочки с картинно и цифрово обозначение на числата: 1, 1/2, 1/3, 1/4, 1/6 и 1/8. Плочките са с размери 11.5 x 5.5 cm. В кутията има приложени инструкции отпечатани на английски, френски, немски и испански език. ... |
|
От дълбока древност до наши дни човекът, благодарение на своя ум и ръце, създава загадъчни и значими обекти. Тази игра ще ви запознае с 50 от тези чудеса, създадени от човечеството през хилядолетната му история. Строителят Филон от Византион определя древните 7 чудеса на света през || век пр.н.е. От тях до наши дни са се запазили само пирамидите в Гиза, Египет. Посредством карти и любопитни данни ще се запознаете с: Великата китайска стена, Глинената армия, Мачу Пикчу, Палмовия остров Джумейра и десетки други. Правила на играта: За да придобие право на участие състезателят е желателно да се е запознал с информацията, ... |
|
Играта "Пиратско съкровище" на "Thinkle Stars" е със състезателен характер и е подходяща за деца над 5-годишна възраст. В нея могат да участват до 4 -ма играчи. Тя се състои от игрално поле (38 x 38 cm), зарче, 4 пиратски кораба, 8 пионки - пирати и правила за играта на български език. Целта на играта е да се открие пиратското съкровище. Този участник, който първи стигне до него е победител. Пълните правила за играта "Пиратско съкровище" може да прочетете в прикачения файл. ... |
|
Забавна детска игра за смятане и памет "Мемори робот", в която ще се учим на действието събиране! Тя се състои и от 20 плочки с цифри, 24 карти с решения и игрова дъска. Намерете цифрите, като отваряте частите на робота, за да добавите към финалното решение на картата. Запомнете къде е всяка цифра, за да ви е по-лесно да спечелите играта. Всичко, от което се нуждаете, е добра памет и бързо мислене! Играта е подходяща за деца над 5 години и в нея могат да участват между 1 и 2 играчи. Как се играе? Подредете върху робота-дъска плочките, с цифрите обърнати надолу. Разбъркайте картите с решенията и ги ... |
|
Китайската дама от "Барт" е изработена от дърво, а пуловете са пластмасови. Целта на играта е да си първият, който ще премести 6 пула на отсрещната страна. Правила на играта: Всеки играч избира цвят и поставя съответните пулове върху един от двата триъгълника със същия цвят. Играчите се редуват като по време на хода си всеки от тях мести по един от своите пулове. Възможните движения са две - единичен ход и прескачане. При единичен ход играчът избира един от пуловете си и го премества в съседно поле, което е празно. За съседно поле се смята всяко поле, което е свързано с черта със полето, в което се намира ... |