Играта от Tooky Toy е подходяща за всяко дете над 18 месеца. В нея могат да се включат до 4 играча. Комплектът съдържа фигурка на катерица, 12 плодчета, кошница, зарче, поле във формата на дърво и 4 кръгли полета. Целта на играта е да се съберат плодчетата преди катеричката да стигне до края на своето дръвче. Фигурките се подреждат върху игралните полета с цветни дръвчета. Играта започва с най-малкия играч, който хвърля зарчето. Ако се падне плодче в даден цвят, вземете фигурка и я поставете в кошницата. Ако картинката е кошница, то може да изберете фигурка в цвят по избор. Но внимавайте. Може да се падне катеричка. ... |
|
Пъзелът е част от колекцията Уча и се забавлявам, където ще откриете още образователни комплекти. ... Образователният пъзел "Автобусът на знанието - Учим буквите" от издателство Посоки е разработен съвместно с педагози и психолози и е подходящ за деца в предучилищна възраст. Комплектът включва 21 елемента, с които ще можете да наредите 3 автобуса с животни, всеки от които е с дължина 47 cm. Всеки един от пъзелите ще запознае малчуганите с буквите и целта е да съединят животното или предмета с правилната буква. Играта помага за развиването на паметта, вниманието, образното мислене, търпението, фината моторика ... |
|
Класическата игра „дженга“ ви предизвиква да играете и бъдете по-концентрирани, да не потрепва ръката ви и да се забавлявате с цялото семейство. Целта е да подредите колкото е възможно по-висока кула от дървени елементи, като всеки играч добавя по една част най-отгоре на кулата. Внимавайте да не съборите кулата по време на вашия ход. Цел на играта: Да станете последният играч, който ще сложи кубче на кулата, без да я събори. Правила на играта: Постройте кулата, като на всеки етаж слагате по 3 дървени кубчета. Поставете етажите под прави ъгли един спрямо друг. Започнете играта от този, който е построил кулата. ... |
|
50 активни карти + маркер. ... С тези карти децата ще могат да упражняват изписването на цифри, съставянето на задачи и тяхното решаване. В комплекта има над 300 задачи. Всяка карта притежава специално място за оценка от родителя. Комплектът е предназначен за деца от 5 до 7 години. Картите лесно се изтриват и може да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложените маркери в кутията или маркер за бяла дъска. Изтривайте със суха материя. ... |
|
Комплектът "Гео Свят" се състои от 50 образователни карти представляващи най-големите държави в света, техните столици, площ, население и граници. В кутията са включени и правила за 5 различни игри - "Пасианс", "Назовете столицата", "Война на цифри", "Континенти" и "Познайте държавата". В тях могат да участват от 1 до 4 играча. С помощта на картите "Гео Свят", малките изследователи ще открият множество интересни факти в света на географията, които ще им помогнат по забавен и лесен начин да утвърдят знанията си по география или просто да се забавлявате. ... |
|
Играта "XOXO" на "SmartGames" е част от серията "IQ" и е подходяща за деца над 6-годишна възраст. Тя се състои от 10 цветни пъзелови елемента и кутия, чиято основа служи за игрално поле. Целта на играта е малчуганът да подреди елементите, така че всички полета от игралното поле да бъдат запълнени, без да остане нито едно празно пространство. Освен това към комплекта има и книжка с илюстрации на 120 предизвикателства, които детето ще трябва да изпълни с помощта на пластмасовите компоненти. На гърба на книжката са показани решенията на предизвикателствата. Чрез играта малчуганът ще развие ... |
|
Играта "Светът на животните" от "Thinkle Stars" е забавна игра, със състезателен характер, която ще помогне на малчуганите да научат интересни факти за животните. Тя е подходяща за деца над 6-годишна възраст, в която могат да участват до 8 играчи. Състои се от игрално поле (42 x 30 cm), 8 пионки, 100 карти с въпроси за животните, 20 специални карти с йога упражнения и зарче. Правила на играта: Всеки играч си избира пионка, след това на масата се поставят картите с въпроси и тези с йога упражненията. После се поставя игралното поле и всички участници поставят пионките си на полето "Старт". ... |
|
Комплектът е част от серията "Учене с игра", където ще откриете още образователни карти по темата. ... С образователния комплект от "Глобал" вашето мъниче ще научи музикалните ноти. Той се състои от правила и 24 карти. Те са разделени на 3 вида - зелени с ноти, сини с думи и сиви, показващи коя нота къде се намира на пианото. С тях детето може да играе по 4 начина - мемо игра "Запомни нотите", "Запомни как се свири нотата на пианото", "Събери 3 подред" и "Война". Шрифтът "Adys", който е използван за текст върху картите е специално подбран за деца и ... |
|
Образователният комплект "Българската Азбука" от "Театър Пан" съдържа 45 плочки за игра. Всяка от тях има буква от едната си страна и красива картинка на животно, чието име съдържа тази буква, от другата страна. С тези плочки детето ти и неговите приятели ще могат да играя 10 различни игри. В някои ще тях ще трябва да търсят животни с определена буква сред плочките, да сравняват животните едно с друго - например кое по-голямо или по бързо, да описват произволно изтеглено животно и други. Докато общуват помежду си, малчуганите ще започнат по-лесно да асоциират буквите от азбуката с различните животни и ... |
|
Играта "Квадрилион" на "SmartGames" е подходяща както за деца над 7 годишна възраст така и за големи. Тя представлява логически пъзел, който може да има хиляди решения. Колко от тях ще успееш да откриеш? За да провериш това трябва просто да подредиш 4 те магнитни плочки както си поискаш и играта може да започне. По време на игра ще трябва да се опиташ да подредиш всички 12 елемента, които приличат на парчета пъзел върху плочките. Играта приключва когато всички отвори в плочките за игра са запълнени. За да разбереш по лесно играта, ще ти помогне книжката с готови предизвикателства. В нея са показани ... |
|
Играе се по следните правила: След като играч №1 нареди дума, например птица, която е петбуквена - за край поставя пул обърнат обратно. За всяка буква играчът печели по 10 точки. Обърнатият пул не носи точки. Обърнат пул се слага задължително след всяка дума. При невъзможност да е в края се слага на произволно място, но винаги до наредената дума. Желателно е кръстословицата да се реди в плътен ред без да се пресичат произволно свободни редове по хоризонтала и вертикала. Могат да се използват всякакви думи, които имат някакво значение. Позволено е в кръстословицата да се повтарят думи. Играч образувал дума, записва ... |
|
Класическата игра от The Purple Cow и е чудесен начин да прекарате повече време с цялото семейство. Тя се състои от 120 магнитни квадрата с букви и метална кутия. Играе се от 1 до 4 човека на възраст над 7 години. Целта на играта е проста. Правилата са като при играта "Кръстословица". Първият играч трябва да използва магнитите и кутията, за да създаде дума. Другите играчи съставят своите думи, използвайки вече сложените на полето букви. Ако някой не може да състави дума с буквите, с които разполага, губи реда си и играе следващият играч. Позволено е използването на всякакви думи от българските тълковни речници, ... |