Научаваме децата си какво трябва да папкат за да растат здрави и красиви, но често пропускаме да им разкажем откъде идва храната преди да стигне до магазина. „ Akros ” ще ни помогне да им обясним как се появяват хранителните продукти, като за целта използваме забавна игра. С помощта на образователното куфарче, съдържащо 35 илюстрирани карти, съвсем лесно ще запознаем мъниците с „историята“ за появяването на полезната храна. Картите са разделени на групи, като 5 от тях представляват шестоъгълници с различни градини и кътчета от природата, на които е показано как растат зеленчуците и плодовете, от къде идват морските ... |
|
Подарък: Игрално поле за "Дама" ... В играта участват един или двама играчи или отбори. Всеки от играчите или отборите разполага с по два болида от един тим по избор. Играта има за цел децата да се научат да смятат, да развият знанията си, правилата за движение, обкръжаващата ги среда, цветовете, посоките и буквите. Играта е интересна за децата и създава условия за съревнование и общност между играчите. Победителят в играта е този състезател или отбор, който е събрал повече точки след пресичане на финала на всички свои болиди. Играта съдържа: Игрално поле Сглобяеми фигури на болиди за игра - 4 бр. ... |
|
Подарък: Игрално поле за "Дама" ... Играта има за цел децата да се научат да разказват, да развият знанията си за животните, обкръжаващата ги среда, цветовете, посоките и числата. Играта е интересна за децата и създава условия за съревнование и общност между играчите. Победителят в играта е този играч, който пръв влезе в къщичката на Работливко. Играта съдържа: Игрално поле Сглобяеми фигури за 4 играчи - Работливко (Р), Ленивко (Л), Мързеливко (М) и Вълчан(В) Карти с въпроси и изненади - 8 бр. Цветни пулове с цифри - 8 бр. Зар - 1 бр. ... |
|
Скъпи родители и учители, това е игра с карти за деца от 3 до 7 години. В кутията ще намерите 50 броя карти. Върху всяка една е изобразено домашно или диво животно. Детето трябва да съобрази и да свърже голямото с малкото животно от един вид. На гърба на картите е дадена семейна двойка (тройка), за да може по-лесно да се разпознае кой родител до кое малко да се постави. Така малкото дете ще съчетае логическото мислене с концентрация, което ще му помогне да развие по-бързо умствените си способности. ... |
|
Детската образователна игра е част от серията "Доброто поведение", където ще намерите още подобни игри. ... Като основна част от възпитанието, поведението на децата е от съществено значение за правилната им комуникация както с родителите и възрастните, така и с останалите деца, с които се срещат. Именно от доброто поведение на малчугана зависи неговата социализация и трупането на много приятели. "Akros" реши да помогне на децата да растат възпитани, добри и обичани от всички като за тази цел създаде поредица забавни образователни игри, с които това ще се случи съвсем лесно. Играта ще запознае ... |
|
Гигатската дама от Grafix е подходяща за всеки любител на класическата игра. Тя съдържа игрално поле с размери 60 х 60 cm, 12 зелени и 12 червени пула. Играта е подходяща за деца над 5-годишна възраст. Може да се играе както на открити, така и на закрити пространства. ... |
|
Турбино е обучаваща игра, предназначена за дихателни упражнения. Докато играят, децата лесно ще задвижат витлото, като духат, но след това трябва да го спрат на правилното място. Играта предлага предизвикателство и забавление за малчуганите и е специално създадена за деца с говорни и езикови нарушения. ... |
|
Комплектът от "Floss and Rock" ще се хареса на всеки малчуган. Той се състои от 4 игри - "Змии и стълби", "Морски шах", "Магнитни сцени" и "Открий думите". Те са побрани в кутия, която може да се използва като игрално поле. Към комплекта са включени зарче, изтриваем маркер и елементи, във формите на лебеди, балерини и други животни, които да използвате за предназначените игри. Правила за "Змии и стълби": Цел на играта: Да бъдеш първият играч, който ще достигне квадратчето с числото 50. Протичане на игралния ход: Започва първият играч, а след това играчите ... |
|
"Весело парти" от "Gigamic" е забавна игра, подходяща за цялото семейство. В нея могат да се включат от 2 до 4 участника на възраст над 4 години. Комплектът съдържа 4 табла с изобразени подаръци, 16 плочки "подарък", 8 свещички с поставки, игрално поле - торта, 2 зара с картинки и инструкции, които ще ви преведат през правилата на играта. Как се играе: Духайте свещите, за да събирате подаръците си! Участникът, който е наред, хвърля двата зара. Той трябва да намери свещите, които съвпадат с тези от изобразените на заровете и да ги издуха, като внимава да не духате прекалено силно. Ако падне ... |
|
Лабиринтът от "Eureka" ще зарадва всички малки и големи почитатели на класическата игра. Правилата са прости и лесни. За да спечелите, трябва да преведете топчето през лабиринта, без да "паднете" в нито една от дупките. А в случай, че топчето попадне в някоя от тях, започвате играта отново. Играта е изработена от пластмаса, а топчето е метално. Тя развива сръчността и логическото мислене, а освен това е чудесно средство за разтоварване от стреса. А най-хубавото е, че можете да го носите навсякъде със себе си, благодарение на верижката - ключодържател, с която ще може да се закача на чантата или ... |
|
Комплектът от "Floss and Rock" ще се хареса на всеки малчуган. Той се състои от 4 игри - "Змии и стълби", "Морски шах", "Магнитни сцени" и "Открий думите". Те са побрани в кутия, която може да се използва като игрално поле. Към комплекта са включени зарче, изтриваем маркер и елементи, във формите на животни от джунглата, които да използване за предназначените игри. Правила за "Змии и стълби": Цел на играта: Да бъдеш първият играч, който ще достигне квадратчето с числото 50. Протичане на игралния ход: Започва първият играч, а след това играчите продължават ... |
|
"Открий разликите" от "Gigamic" е забавна игра, подходяща за цялото семейство. В нея могат да се включат от 2 до 6 участника на възраст над 6 години. Времето за игра трае около 20 минути. Комплектът съдържа карти, кутия за съхранение и инструкции. Как се играе: Поставете една карта в средата на масата и след това разпределете останалите равномерно на всички участници. Всеки играч поглежда горната карта на тестето си и се опитва да намери двете разлики между своята карта и тази в средата. Когато участник забележи разликата в своята карта, той я поставя върху картата в средата и играта продължава, ... |